niedziela, 10 lutego 2019

Top 5 księgarni internetowych



Dzisiaj przychodzę do was z nowym pomysłem. Co jakiś czas będą pojawiać się posty typu Top 5, na pierwszy ogień wzięłam księgarnie internetowe. Wybrałam pięć takich, które mają dobre ceny, szybką dostawę i pozytywną opinię. 





Nieprzeczytane.pl jest to księgarnia, która ma bardzo dobre ceny, szybką obsługę oraz szeroki wybór książek. Jeśli chodzi o dostawę to książki dochodzą w ciągu 2 dni, a koszt wysyłki zależny jest od punktu odbioru.

Kiosk ruchu: płatność przelewem - 7,59 zł 
Poczta Polska: przelew - 9,59 zł  pobranie - 11,49 zł 
Paczkomat In Post: przelew -10,59 zł 
Kurier: przelew - 12,49 zł pobranie - 14,59 zł 

Następną księgarnią jest Tania książka.



Tania książka jak sama nazwa mówi, jest tanio mają bardzo szeroki wybór książek oraz gadżetów takich, jak: koszulki, torby, kubki, zakładki. Jest też coś takiego jak książka do 9 zł czy outlet pojawiają się również ciekawe promocje jak: Kup 3 książki za 33 zł. Czas dostawy jest tak samo szybki jak w poprzedniej, jeśli chodzi o koszty to.

Kiosk ruchu: przelew - 8,99 zł pobranie - 11,99 zł
Poczta Polska - przelew - 10,99 zł pobranie - 13,99 zł 
Paczkomat: przelew - 11,99 zł pobranie - 14,99 zł 
Kurier: przelew - 12,99 zł pobranie - 15,99 zł

Jest też możliwy odbiór osobisty w Białymstoku, Warszawie, Grajewo, Suwałki i Ełk tam można odebrać zamówienie w punkcie. 


Moja ulubiona księgarnia internetowa może nie zawsze mają niskie ceny, ale często pojawiają się rabaty nawet do -80% poruszanie się po tej stronie jest bardzo łatwe i zakupy są szybkie. Jest duży wybór książek, nowości możemy też znaleźć tam artykuły papiernicze. 

Sama tam zamawiam książki, odbieram w punkcie także jak dla mnie jest to bardzo wygodne. Nie zdarzyło mi się, żeby książki były uszkodzone, zawsze są dobrze zapakowane i przed odbiorem jest możliwość sprawdzenia, czy zamówienie się zgadza i czy książki nie są uszkodzone. Panie w punkcie odbioru są bardzo miłe i pomocne, dlatego lubię tam zamawiać.

Tutaj czas dostawy jest trochę dłuższy zależy, jaką formę wysyłki sobie wybierzemy. 

Kiosk ruchu: przelew - 7,99 zł (czas dostawy 3 dni)
Paczkomat: przelew - 10,99 zł (czas dostawy 2 dni)
Poczta Polska: przelew - 9,99 zł pobranie - 13,99 (czas dostawy 3-5 dni)
Kurier: przelew - 10,99 zł pobranie - 12,99 zł (czas dostawy 1 dzień) 

Możliwy także odbiór osobisty w księgarniach stacjonarnych bez żadnych opłat (czas dostawy 1 dzień)



Jeśli chodzi o tę księgarnie to mają duże rabaty i wyprzedaże, książki dochodzą w idealnym stanie. W tym przypadku dostawę mamy bardzo tanią. 

Kiosk Ruchu: przelew - 2,99 zł 
Poczta Polska (odbiór w punkcie) : przelew - 8,99 zł pobranie - 10,99 zł 
Kurier Poczta Polska: przelew - 9,99 zł pobranie - 10,99 zł 
In Post paczkomat: przelew - 10,99 zł pobranie - 13,99 zł 
Kurier In Post: przelew - 11,99 zł pobranie - 12,99 zł
Odbiór osobisty w Łodzi - 0 zł 


I kolejna księgarnia ze świetnymi cenami, rabatami i ogólnie księgarnia ma bardzo dobre opinię. Koszty wysyłki są też korzystne 

Kiosk Ruchu: przelew - 5,99 zł (czas dostawy 2-4 dni)
Pocztex 48: przelew - 8,99 zł pobranie - 10,99 zł (czas dostawy 2 dni)
Pocztex 48 odbiór w punkcie: przelew - 7,99 zł pobranie - 10,99 zł (czas dostawy 2 dni)
Paczkomat In Post: przelew - 8,99 zł pobranie - 12,99 zł (czas dostawy 1-2 dni) 
Kurier GLS: przelew - 11,99 zł pobranie - 13,99 zł (czas dostawy 1 dzień)
Kurier DPD: przelew - 10,99 zł pobranie - 12,99 zł (czas dostawy 1 dzień) 
Odbiór osobisty w Poznaniu - 0,00zł 

Więc tak się prezentuję moje Top 5 postanowiłam, że zrobię wykaz opłat dostaw każdej z księgarni, żebyście na przyszłość mogli sobie porównać. 

Zapytałam także kilka osób o ich zdanie, które księgarnie są ich ulubionymi i prezentują się one podobnie. Poniżej możecie przeczytać ich opinie.


Dadada.pl 
Jest bardzo tanio, zawsze mają ciekawą ofertę do nawet -90%. Maja tez wiele innych tanich produktów. Ostatnio kupiłam sporo przyborów piśmienniczych. Od 55 zl jest przesyłka za darmo, a i bez tego jest za 2.99 do kiosku 😊


Od kilku lat niezmiennie korzystam z księgarni internetowych. Dlatego, że jest szybciej, prościej i przede wszystkim taniej. Moim numerem jeden jest zdecydowanie Świat Książki. Mają najlepsze ceny ze wszystkich księgarni internetowych, a czasem zdarzy się nawet darmowa wysyłka. Zawsze szybko i sprawnie, na zamówienie nie czekam dłużej niż 2 dni. Chętnie kupuję książki również na Nieprzeczytane, Chodniku Literackim czy stronie Empiku. Nigdy jeszcze się nie zawiodłam!


Tania książka.pl 
Są to księgarnie, które trzymają się terminów. Nie miałam z nimi nigdy żadnego problemu. Paczki przychodzą nienaruszone, a tym samym książki nie są zniszczone. Do tego ich urocze i przezabawne zakładki. No i Panie z punktu odbioru taniaksiazka.pl są naprawdę miłe i widać, że lubią swoją pracę.


Tania książka.pl 
Szybko zamówienie pakują, szybko wysyłają. Nigdy mi się nie zdarzyło, żeby przyszło uszkodzone.

Podsumowując wszystkie księgarnie mają świetne ceny i tylko zachęcają do kupowania nowych książek. 

Korzystaliście z którejś księgarni, jakie są wasze opinie dajcie znać w komentarzach 
A może macie jakieś inne ulubione. 

Dajcie też znać, jak wam się podoba pomysł na takie posty ?

14 komentarzy:

  1. Ja często kupuję książki na Arosie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś często kupowałam na Arosie, ale od jakiegoś czasu korzystam z dadada.pl i nieprzeczytane.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zwykle wybieram Bonito, i odbiór osobisty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglądam do wielu internetowych księgarni, choć mam swoje ulubione, na które zawsze mogę liczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wymieniłaś właśnie te, w których najczęściej kupuje :D Czasami jeszcze w bonito, bo u nich do tej pory najszybciej miałam zamówienie do odbioru, więc jak zależy mi na czasie i chcę na przykład jedną książkę, to zamawiam tam. Ale zawsze szukam fajnych promocji, a to się gdzieś bon trafi i tak leci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiscie zawsze wybieram ŚwiatKsiążki i Nieprzeczytane.pl :D mają najbardziej atrakcyjne ceny, a w świecie książki super tez jest to, ze jeśli np zależy nam na określonej okładce, czy grzbecie (fani Wiedzmina rozumieją :P ) to mozna wybrac opcje płatnosc na miesjscu, a jesli ksiazka nie bedzie tym czego oczekiwaliśmy nie trzeba za nią płacić :) Po prostu jej nie bierzemy :) Nie ma odsyłania i innych pierdół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie polecam sklepu Nieprzeczytane.pl, na stronie prowadzony błędne informacje odnośnie dostępności towaru, ciężko się dodzwonić, na kilka dni przed świętami zostawiają człowieka bez dostarczenia towaru na kwotę 170 zł, bez informacji odnośnie zwrotu gotówki
      Dzięki tej firmie nie zdążę kupić książek na prezenty świąteczne, obym przynajmniej dostała zwrot pieniędzy.
      WIELKI NEGATYW
      Jola

      Usuń
    2. Popieram opinię, też miałem kłopoty!

      Usuń
  7. Znam te strony, ale jeszcze nie miałam okazji kupować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat czasami robię zakupy w księgarniach internetowych i jestem zadowolona, że mam taką możliwość. Dlatego warto jeszcze zwracać uwagę czy dany sklep online czy właśnie księgarnia ma możliwość wysyłki towaru kurierem https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/kurier_48 gdyż tak jest po prostu najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zestawienie księgarni internetowych. A może pokusicie się o ranking wydawnictw / księgarni edukacyjnych?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger