środa, 22 marca 2017

Pozory mylą + Kłamstwo doskonałe - Sara Shepard


,,Pozory mylą" to trzeci tom  serii Sary Shepard ,,The Lying Game”. Te ekscytujące powieści o sekretach i kłamstwach zdobyły rzesze fanów na całym świecie. Na ich podstawie powstał serial telewizyjny pod tym samym tytułem.

Dwa miesiące przed moim zniknięciem zaginął słuch o Thayerze - chłopaku w którym podkochiwała się Laurel. Nie mam pojęcia, co się z nim stało, ale myślę, że to była moja wina. Niestety nie mogę cofnąć czasu. Jestem martwa, a Emma, moja siostra bliźniaczka, udaje mnie, żeby dowiedzieć się, kto mnie zabił. Powrót Thayera sprawia, że na jaw wychodzą kolejne tajemnice...


,,Czasami czyny przemawiają lepiej niż słowa"

Emma nadal podszywa sie pod swoją zmarłą siostrę i próbuje dowiedzieć się kto zabił Sutton. Na jej drodze staje Thayer, były chłopak Sutton, którego zaczyna podejrzewac o zabicie jej siostry, gdy na jaw wychodzą pewne fakty Emma znów znajduje się w punkcie wyjścia. 

W trzeciej części  poznajemy bliżej postać Thayera, dowiadujemy się co się z nim działo przez ten czas gdy go nie było w Tucson oraz o sytuacji jaka panuje w domu Mads- przyjaciółki Sutton. 
Emma coraz częściej spotyka sie z Ethanem, gdyż tylko on wie kim ona jest naprawdę i zna całą sprawę. Miedzy nimi zaczyna rodzić się jakieś uczucie zobaczymy co bedzie dalej. 


 Pozory mylą jakoś nie zachwyca tak jak poprzednie tomy ale, żeby rozwiązać zagadkę trzeba przebrnąć nawet przez mniej ciekawą część, żeby dojść do końca. 



Autor: Shepard Sara 
Tytuł: Pozory mylą 
Seria: The Lying Game (Tom3)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte 
Ilość stron: 296 
Data premiery: 04-06-2014 







Żyłam w przekonaniu, że moja rodzina jest bliska ideałowi, jednak okazało się, że jest zupełnie inaczej. Moi rodzice strzegą sekretu, który może mieć związek z moją śmiercią. Jak daleko się posuną, by prawda nie wyszła na jaw? Mnie już nikt nie skrzywdzi, ale jest przecież Emma… Jeśli nie będzie ostrożna, historia może się powtórzyć


Czwarty tom powieści przynosi nam wiele zmian co do podejrzanych, Emma już nie wie gdzie i z kim może czuć się bezpiecznie . 

W tej części wiele się dzieje, wychodzą na jaw kłamstwa oraz nowe informacje przez co znowu nie wiadomo kto jest mordercą. Sama końcówka książki trzyma w napięciu, gdyż  pojawia się nagle bliska osoba Emmy jak i Sutton. 


Bardzo mi się podoba to, że czytając można się bawić w detektywa, ale wszystkie osoby, które podejrzewałam są niewinne jednak trochę za długo się ciągnie ten wątek w którym to Emma szuka mordercy siostry. Uważam, że można to ciągnąć przez 1-2 tomy góra trzy później to staję się nudne, a książka ma naprawde ciekawą historię. 

Co do bohaterów powieści podziwiam Emme za jej odwagę ja bym nie potrafiła udawac kogoś kto został zamordowany wiedząc, że mnie może spotkać to samo. I te początkowe podejrzenia, że być może mieszka z tym mordercą pod jednym dachem ma dziewczyna odwagę. 

Książkę mogę śmiało polecić jak i całą serię. Naprawdę warto się na nią skusić 


Autor: Shepard Sara 
Tytuł: Kłamstwo doskonałe 
Seria: The Lying Game (Tom 4)
Ilość stron: 304 
Data premiery: 10 września 2014 

Poprzednie recenzje 


10 komentarzy:

  1. zaciekawiłaś mnie :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie słyszałam kotek serii, wydaje się jednak interesująca. Chętnie przeczytam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że nie znam tej serii, spotykam się z nią tutaj pierwszy raz. Zapiszę ją sobie i poszukam w wolnej chwili. Zobaczę po pierwszym tomie czy mi przypadnie do gustu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, ale koniecznie muszę się z nią zapoznać, wydaje się trafiać w mój gust :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, że kiedyś pierwszy tom był na "znaku" za naprawdę małą cenę.. Może kiedyś dorwę tą książkę.

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mnie się wydaje, czy masz białe tło na tekście? XDD
    Czytałam 1 tom tylko, drugi i chyba też trzeci stoi na półce ale... jakoś tak schodzi. Oglądnęłam za to serial i był całkiem całkiem

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie wydaje ci sie mam białe tło na tekscie

      Usuń
    2. Oczywiście, naprodukowałam się jak głupia, a komentarz co? Zniknął XD

      Streszczając poprzednie: odświeżyłaś mi pamięć znakomicie, chyba w końcu mogę się zabrać za kolejne tomy z czystym sumieniem, a jak nie to przecież się cofnę, nic nie stracę ;)

      PS: Różo, napisałam ci z Fanpage bloga wiadomość, ale nie jestem pewna, czy dotarła. Mogłabyś zerknąć?

      Pozdrowionka! Super post.
      Tysiąc Żyć Czytelnika

      Usuń
  7. Świetna recenzja Kochana, czuje się po niej zachęcona do zakupu książki, dziś sobie ją zamówię iż wieczorem nań troszkę wolnego czasu z chęcią umili mi czas.
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym przeczytała ale of początku

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger