poniedziałek, 7 grudnia 2015

Bestsellery w Biedronce

Jak wiecie w sklepach biedronka możemy znaleźć książki
przeróżne, dla dzieci, młodzieży, dorosłych , słowniki i wiele więcej. Dziś przeglądałam gazetkę w internecie i postanowiłam się tym z wami podzielić.

Od 7.12 czyli od dzisiaj możemy spotkać w biedronce takie książki jak:

#1 Dziewczyna z pociągu - Paula Hawkins 



#2 Sprawy Niny Frank - Katarzyna Bonda 



#3 Miejsca Niesamowite



#4 Feblik - Małgorzata Musierowicz 



#5 Girl Online W Trasie - dalsze przygody Zoelli - Zoe Sugg 



#6 Wypadek - Chris Pavone 


#7 Farma - Tom Ros Smith 



#8 Millennium - David Lagercrantz 


#9 Sprytna kuchnia czy kulinarna ekonomia - Jan Kuroń 

To coś dla tych co lubią kombinować w kuchni. 


Jak widzicie książki są przeróżne i nie są aż tak drogie bo mieszczą się w cenie do 30 zł. Oferta jest ważna w dniach od 7.12 do 13.12.2015r. 

Przejdźmy jeszcze do książek dla dzieci.  

#1 Tomek i przyjaciele 


#2 My little Pony - Bajeczne Szablony 


#3 Samoloty - Wyścig z czasem 


 #4 Minnie - puzzlowa książeczka


Książeczki dla dzieci są w cenie 14,99 na pewno zachwycą nie jedno dziecko. Oferta ważna od 7.12 do 13.12. 

Mam nadzieję że post wam się podobał i że któraś z książek znajdzie się w waszym domu. 

1 komentarz:

  1. Mam ochotę na dziewczynę z pociągu! :)
    Może uda mi się dziś kupić.
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger