czwartek, 22 października 2015

Październik - miesiącem bibliotek


O tym ze październik jest miesiącem bibliotek dowiedziałam się parę dni temu. Postanowiłam że powiadomie was o tym bo nie każdy wie że jest coś takiego.

Myślę że biblioteki to najlepsze co może być dla ksiazkocholików, ja osobiście książki jakie czytam biorę z biblioteki także nie wyobrazam sobie jakby miało ich nie być. 





Wiec zaglądajmy do bibliotek czasem zamiast kupować jakąś książkę można iść do biblioteki i zapytać o nią może akurat będzie.  
Tak samo z ebookami zamiast czytać na telefonach , tabletach czy czytnikach lepiej chyba wybrać wersje papierową i poczuć to że się przeczytalo od deski do deski.  



To tyle chciałam powiedzieć. A wy wypozyczacie czy kupujecie książki ??  



4 komentarze:

  1. Jedno i drugie :)
    Buziaki,
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś w większości wypożyczałam książki, ale teraz raczej je kupuję, bo chociaż czekam na nowości, na które najbardziej mi zależy, często ostatecznie nie pojawiają się one w bibliotekach. Ale mam swoją listą marzeń książek z biblioteki i uparcie poluję na te powieści, chociaż jest trudno ;)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz z pewnością wypożyczam dużo książek, ponieważ moja biblioteka ostatnio zakupuje sporo nowości i choć wiele rzeczy zostaje sprzątnięte mi sprzed nosa, to na pewno kiedyś się do nich dorwę. I tak dziękuję za wszystkie książki, bo gdyby nie to, to już dawno bym bloga zwiesiła :D
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję Fangirl!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście wolę kupować książki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger