sobota, 4 listopada 2017

Magiczna Ksiegarnia- Book Tag


Witam.

Dziś mam dla was TAG, który podejrzałam u Oli na blogu Dobra córka zła, postanowiłam go zrobić, ponieważ pytania nie dotyczą książek a księgarni. Zapraszam do dalszej części.


1. Ulubiona księgarnia w twoim mieście ?

Niestety w moim mieście, a raczej miasteczku nie ma księgarni.

2. Ulubiona sieć księgarń

Świat książki uwielbiam tam chodzić wszystko tam jest takie piękne nie mam na myśli, tylko książek, a kalendarze, zakładki, torby coś cudownego jak się wejdzie to się nie chce wychodzić.

3. Największa liczba książek kupiona dla siebie jednorazowo ?

I teraz zaskoczę wszystkich, jeśli chodzi o księgarnie to 1, a ogólnie to 3.

4. Najlepszy najbardziej pomocny księgarz ?

I tu miałam taką samą sytuację jak Ola, gdyż zamówiłam książkę na prezent dla przyjaciółki na stronie internetowej świat książki z odbiorem w punkcie podeszłam do kasy i mówię, że mam do odebrania paczkę zamówioną przez stronę pani sprawdziła numer zamówienia i spytała, czy chcę sprawdzić zamówienie czy się zgadza i czy książka nie jest poniszczona. Powiem wam, że się zdziwiłam, ale poprosiłam o otwarcie.

5. Ulubione miejsce w księgarni

Regały z książkami stoliki, na których znajdują się nowości oraz miejsce przy kasie tam zawsze są jakieś super gadżety.

6. Książka, którą kupiłaś/przeczytałaś tylko dzięki wizycie w księgarni.

Jeszcze nie przeczytałam, ale jestem w trakcie Chłopak z sąsiedztwa, Chłopak na zastępstwo jak zobaczyłam je w księgarni tak stwierdziłam, że muszę ją przeczytać.

7. Księgarnia internetowa czy stacjonarna ?

Jak już wspomniałam rzadko kupuje książki, ale jeśli miałabym wybrać pod względem kupowania to internetowa ceny nieraz są niższe i wygodniej, bo wpisuje tytuł, jaki mnie interesuje kupuje i już. Co do stacjonarnych to można wejść, pooglądać powąchać książki jak ktoś lubi (a czasami książki mają taki piękny zapach nie wszystkie, ale niektóre tak).

8. Co jest najważniejsze w dobrej księgarni ?

No cóż, przede wszystkim ludzie tam pracujący, żeby znali się trochę na książkach potrafili doradzić, a nie wpychali czegoś na siłę i co najważniejsze, żeby nie atakować klienta zaraz przy wejściu zapytaniem, w czym mogę pomóc to jest chyba najgorsza rzecz.

9. Jak powinna wyglądać twoja wymarzona księgarnia ?

Duża a w niej dużo książek, parę stanowisk komputerowych, gdyby ktoś chciał skorzystać z internetu w celu poznania opinii o danej książce bądź w poszukiwaniu danego tytułu. Dałabym jeszcze taki kącik, w którym można by przeczytać dany fragment książki. I oczywiście mnóstwo dodatków gadżetów i ceny w miarę możliwości niewysokie.




Z takiej księgarni to chyba nigdy bym nie wyszła :D

10. Czy wyobrażasz sobie świat bez księgarni stacjonarnych ?

Nie

2 komentarze:

  1. Świat książki jest super 💙 A ich karty stałego klienta prowadzą do zguby :') Sama z uwagi na zakład dotyczący niekupowania książek ostatnio chodzę tam po zakładki. Już nie mam na nie miejsca!
    Super, że zrobiłaś ten tag!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wywiad z samą sobą :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger