czwartek, 15 lutego 2018

Teen Wolf - Recenzja

Witam.

Dziś mam dla was recenzje dość znanego serialu nie jest nowy, bo premierę miał w 2011r. a mianowicie chodzi o Teen Wolf.



Serial opowiada o chłopaku o imieniu Scott, który pewnego dnia wyciągnięty przez swojego przyjaciela Stilesa do lasu w poszukiwaniu zwłok zostaje zaatakowany przez dzikie zwierze. Od tego czasu jego życie się zmienia odkrywa, że ma nadnaturalne zdolności z, którymi musi sobie radzić. 

Dalsza akcja rozwija się tak, że Scott poznaje dziewczynę Allison, która jak się okazuje jest z rodziny łowców ścigających wilkołaka a konkretniej przywódcę (Alphe). 




W każdym sezonie bohaterowie muszą zmierzyć się z czymś nowym i zawsze starają się ratować przyjaciół z niebezpieczeństwa. Wątek przyjaźni jest tutaj dość dobrze nakreślony, bo widzimy jaką przyjaźnią darzą się bohaterzy, są gotowi zrobić wszystko dla siebie. 

Jeśli chodzi o męską część obsady to ja pytam, gdzie oni znaleźli takich przystojnych i zabawnych aktorów. Co do damskich ról to też nie mam żadnych zastrzeżeń. Także aktorzy jak najbardziej na plus. 

Moimi ulubionymi bohaterami byli Derek i Stiles.

Stiles Stiliński - a tak naprawdę Mieczysław Stiliński już za samo imię go polubiłam do tego za każdym razem, gdy się pojawiał można było się nieźle uśmiać, w dodatku niezły z niego był Sherlock.




Derek Hale- wrażliwy, przystojny tymi cechami skradł moje serce od samego początku w dodatku to jak pomagał Scottowi na samym początku taka więź powstała między nimi, że aż przyjemnie się patrzyło. 




Ogólnie rzecz biorąc, serial oceniam na duży plus potrafi wciągnąć. Polecam oglądnąć. A jeśli oglądaliście, dajcie znać jak wam się podobał i kto był waszym ulubionym bohaterem. 




8 komentarzy:

  1. Kiedyś na pewno zobaczę! Na razie czasu brak...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sterek forever ❤❤ Bardzo ciepło wspominam serial, obsada jest cudowna. Niby taki tam seriali od MTV a zrobiony naprawdę super, wiele razy rozbawił i zagrał na emocjach, aktorzy doskonale wczuli się w swoje role.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś mnie do tego serialu nigdy nie ciągnęło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że może mi się spodobać po tym jak wciągneły mnie inne o podobnej tematyce

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo słyszałam o tym serialu, jednak rzadko oglądam cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na liście do obejrzenia od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obejżałem i oceniam pozytywnie naprawdę fajny serial

    OdpowiedzUsuń
  8. Takkk!!!! Właśnie dzisiaj skończyłam oglądać 6 sezon. Serial naprawdę mega, bardzo mi sie podobał, z całego serca polecam. Znakomicie dobrana obsada, cudowne wątki miłosne ahhh... brak słów, nic dodać nic ująć - jeden z moich ulubionych serialii :). A jeżeli chodzi o ulubione postacie to najbardziej podobał mi się Jordan Parrish, Stiles, Derek oraz Scott (tak, wiem sami chłopcy XD)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger