niedziela, 27 maja 2018

Początek wszystkiego - Robyn Schneider


Autor: Robyn Schneider
Tytuł: Początek wszystkiego 
Strony: 317
Wydawnictwo: Otwarte 
Data premiery: 14.06.2017r

Oskar Wilde powiedział kiedyś, że umieć żyć to najrzadsza rzecz na świecie, bo większość ludzi jedynie egzystuje i to wszystko. Nie wiem, czy miał rację ale wiem, że ja bardzo długo tylko egzystowałem. A teraz zamierzam żyć.

Kiedy wydaję ci się, że to już koniec właśnie wtedy możesz być... na początku wszystkiego.  

Ezra był najpopularniejszym chłopakiem w szkole, ale do czasu... 
Pewnego razu będąc na imprezie odkrywa że dziewczyna go zdradza w emocjach wsiada za kółko i ulega wypadkowi samochodowemu po, którym jego życie się zmienia i traci wszystko co do tej pory miał. Wtedy pojawia się nowa uczennica Cassidy, która jest inna niż jego znajomi z którymi dotąd przebywał. Jak potoczą się losy tej dwójki czy ich spotkanie odmieni życie Ezry ??

Cassidy Thorpe to dziewczyna inna niż wszystkie. Zjeździła kawał świata, nocą wykrada się z gitarą na dach internatu, tańczy tak, jakby krótka chwila miała trwać wiecznie, i zna naprawdę dziwne słowa. 

Spotkanie tej dwójki jest przypadkowe, ale zmieni ich życie na zawsze. Cassidy wciąga Ezrę do swojego niesamowitego świata, w którym nie ma końców - są tylko nowe początki.

Słowa mogą cię zdradzić, jeżeli wybierzesz niewłaściwe, albo wyrazić mniej niż powinny, jeśli jest ich zbyt wiele. 




Do przeczytania tej książki zachęciła mnie oczywiście ta piękna okładka którą zobaczyłam podczas zakupów w Biedronce ale jej wtedy nie kupiłam za to zapolowałam na nią podczas Targów Książki w Krakowie i liczyłam że będzie to świetna książka od której nie będę mogła się oderwać. Niestety tak się nie stało i trochę się zawiodłam... 

Chociaż historia sama w sobie była ciekawa, to miejscami akcja ciągnęła się przez co dłużyło mi się czytanie. Za to zakończenie było niespodziewane, moim zdaniem autorka mogła lepiej zakończyć tą książkę. 

Moja ocena: 6,5/10 



Piszcie jakie wy mieliście odczucia po przeczytaniu tej książki, bądź czy macie w planach ją przeczytać. 


1 komentarz:

Copyright © Moc Recenzji , Blogger