sobota, 15 lipca 2017

Famous in Love




Famous in Love – amerykański serial telewizyjny (dramat) wyprodukowany przez Long Lake, Carmina Productions, Farah Films oraz Warner Horizon Television. Pierwszy odcinek ukazał się 18 kwietnia 2017r.

Serial skupia się na pracy i życiu Paige Townsen, młodej studentce, która dostaje główną rolę w filmie, a zdobywa ją przypadkiem idąc na przesłuchania za namową przyjaciółki. Jej życie zaczyna się zmieniać, ale mimo to stara się pogodzić naukę w szkole z nagraniami do filmu. Paige ma oczywiście przyjaciół którzy ją wspierają ale po pewnym czasie coś zaczyna się psuć w ich paczce. Oglądając serial oglądamy także nagrania do filmu w którym gra Pagie i Rainer czyli takie 2w1

Dodam wam parę zdjęć z serialu nie chcę wam za dużo zdradzać ale bardzo wam polecam ten serial. 



Główna obsada serialu 



 Co za trio ;D Trzech przystojniaków jak dla mnie Rainer jest numerem 1 


         Pozwólcie że przedstawie wam aktorów wcielających się w role bohaterów 


 Bella Thorne jako Paige Townsen

 Carter Jenkins jako Rainer Devon 

Charlie DePew jako Jake Salt

 Perrey Reeves jako Nina Devon 
 
 Georgie Flores jako Cassandra (Cassi) 
 
 Pepi Sonuga  jako Tangey Turner 

 Keith Powers jako Jordan Wilder 
 
Niki Koss jako Alexis


Serial jak na razie ma tylko jeden sezon składający się z 10 odc. Zaczynając oglądać pierwszy odc nie myślałam że tak mnie wciągnie, już nie mogę się doczekać drugiego sezonu

Poniżej wstawiam linki do odtwarzaczy na których możecie oglądać z dobrą jakością (polecam alltube i tam wybrać sb jakiś dowolny odtwarzacz

http://alltube.tv/famous-in-love/a-star-is-born/odcinek-2-sezon-1/108141 

https://anyfiles.pl/Famous-in-Love-s01e06-PL/Kino-i-TV/video/183707 




4 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym serialu, ale zwrócę na niego uwagę w przyszłości.

    Z obsady znam tylko z widzenia Thore i nie przepadam za nią, bo niczym mnie nie zachwyca, ale jestem w stanie dac zarówno jej jak i pozostałym młodym aktorom szansę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też polecam! Jest wspaniały, a gra obsady jest na bardzo wysokim poziomie. Zakochałam się i obejrzałam całość w zaledwie 5 dni (dla mnie to jak 5 godzin dla normalnego oglądacza xD). Pozdrowienia!
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na bloga http://kieszonkowiecdoczytania.blogspot.com/2017/07/zwyka-codziennosc-czy-cos-wiecej-yellow.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tym serialu już parę razy i chyba w końcu zacznę go oglądać bo wydaje się bardzo fajny!:)
    http://klaudynkasb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger