piątek, 16 czerwca 2017

Oczy wilka - Alicja sinicka




  Lena Kajzer, świeżo upieczona absolwentka studiów licencjackich, zaczyna właśnie nowy rozdział w życiu. Zmiana miejsca, staż w dużej firmie, pokój wynajęty w mieszkaniu przyjaciółki w niewielkiej miejscowości Głębia – wszystko to ma pomóc jej oderwać się od przeszłości. Przypadek sprawia, że nowe życie Leny zaczyna się z hukiem (i to całkiem dosłownie), kiedy z rozpędu wjeżdża swoim autem w zaparkowany samochód najbardziej tajemniczego mieszkańca miasteczka. Człowieka o opinii kogoś bardzo niebezpiecznego, a przy tym posiadacza najbardziej niezwykłych oczu, jakie Lena kiedykolwiek widziała…
Oczy wilka to naprawdę wciągająca i zaskakująca opowieść o tym, jak trudno panować nad własnym życiem, zwłaszcza kiedy umysł obraca się przeciwko nam. I o tym, jak czyjeś spojrzenie może zmienić wszystko…

W tym samym momencie poczułam ucisk z tyłu głowy. Zamknęłam oczy. Gdy je znowu otworzyłam, wszystko wirowało. Wzięłam głęboki wdech i z trudem usiadłam na krawężniku.
Widziałam, jak brunet czyta uważnie to, co napisałam. Po chwili podszedł do mnie i kucnął. Powoli ściągnął okulary przeciwsłoneczne i spojrzał mi prosto w oczy spod długich, piekielnie czarnych rzęs. Na jego twarzy nieoczekiwanie pojawił się cień uśmiechu, a ja, pomimo zawrotów głowy i ogromnej chęci położenia się na chodniku, zastygłam w bezruchu.
Jego lazurowe oczy... przeszywały mnie tak intensywnie, że poczułam delikatny chłód przemykający w postaci dreszczy po moim ciele, od głowy aż po czubki stóp. Te jasnobłękitne tęczówki przypominały barwą oczy wilka.”

  Całkiem przyjemna lektura, trochę inna od innych obyczajowych książek, czyta się szybko. Polecam wszystkim. Z zaciekawieniem czekam co dalej wyniknie ze znajomości Leny i tajemniczego Artura. Ta książka zwróciła moją uwagę ku sobie opisem, rzadko biorę w ciemno książki i tym razem było świetnie. No i ta ciekawa okładka ;)

Tytuł: Oczy wilka
Autor: Alicja Sinicka
Ilość stron:444

Wydawnictwo: Novae Res
Pozdrawiam













2 komentarze:

  1. Interesująca książka. Okładka przyciąga wzrok.

    Pozdrawiam,
    Avenity z bloga Myśli zapisane

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka rzeczywiście ciekawa :D
    I... Nie chcę się czepiać, ale potraktuj to jako konstruktywną krytykę, proszę Cię o to bardzo. Postaraj się pisać rochę dłużej o swoich przemysleniach na temat książki. To co napisałaś jakoś mnie nie zachęciło do jej przeczytania. Chciałabym się dowiedzieć co sądzisz o bohaterach, stylu autorki. Czy akcja Cię zaskoczyła czy nie... Poczytaj sobie może recenzje w internecie i nabierzesz wprawy. Nie jest źle, ale pamiętaj, że czytelnikow interesuje bardziej Twoja opinia, niż opis fabuły książki :)

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger