środa, 31 maja 2017

Słodka zemsta - Sara Shepard + podsumowanie całej serii The Lying Game


Autor: Sara Shepard 
Tytuł: Słodka zemsta 
Cykl: The Lying Game (tom 6)
Wydawnictwo: Otwarte 
Data premiery: 11.05.2016 
Ilość stron: 360 

Minęło kilka miesięcy, odkąd zginęłam. Od tamtego czasu moja siostra żyła moim życiem. Wiele sekretów dotyczących mnie, mojej rodziny i przyjaciół wyszło na jaw, ale Emma nadal nie wie, kto jest mordercą.
Gdy moje ciało zostaje odnalezione, sprawy się komplikują. Emma natychmiast staje się pierwszą podejrzaną, więzienie nie jest najgorszym, co może ją spotkać. Człowiek, który mnie zabił, wciąż jest na wolności…


Ostatni tom z serii The Lying Game to już ostatnia część przygód Emmy. Czy dowie się w końcu kto jest mordercą ?



W ciągu paru miesięcy spędzonych w Tucson jako Sutton Emma dowiaduje się wielu rzeczy dotyczących jej siostry oraz rodziny Mercerów i nie tylko ale to czego się jeszcze dowie przewróci jej życie o 180 stopni. Tak jak pisałam w recenzji poprzedniego tomu Emma jest zbyt ufna i podejrzewa wszystkich bliskich Sutton ale zapomina że morderca wcale nie musiał być blisko z jej siostrą. Powiem wam że podejrzewałam tą osobą na początku , ale autorka tak zamieszała w kolejnych częściach że do końca poprzedniego tomu moje podejrzenia zostały uśpione. Zaczynając szósty tom miałam dwóch podejrzanych z których jeden okazał się mordercą. 

Zszokował mnie moment w którym przeczytałam zakończenie książki nie myślałam, że będzie aż tak brutalne czytając wbiło mnie w łóżko i czytałam z otwartą buzią ze zdziwienia.


Zdj bez piatego tomu bo piąty czytałam w wersji ebooka

Cała seria liczy 6 tomów i jest bardzo wciągająca cóż wiecej moge powiedzieć polecam wam po nią sięgnąć 





2 komentarze:

  1. Kiedyś chciałam sięgnąć po inną serię tej autorki, ale ilość tomów i intryg skutecznie ostudziła moje zapędy :D Po tę pewnie też nie sięgnę, bo wydaje mi się, że jestem już troszkę za stara na takie historie.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu mam ochotę przeczytać te książki, ale nie az tak, tak więc zanim się za nie zabiorę to raczej troszkę poczekam :P Mam wrażenie, że aż tak mnie ta seria nie zachwyci, a na mojej liście jest jeszcze masa pozycji. Może kiedyś :D
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger