środa, 6 lipca 2016

Zostań ze mną Tom 2 - J.Lynn


Tytuł: Zostań ze mną Tom 2
Autor: J.Lynn (Jennifer Armentrout)
Tłumaczenie: Julia Wolin 
Wydawnictwo: Amber 
Data premiery: 2015
Ilość stron: 256

Calla wraca tam, gdzie wszystko się zaczęło. Gdzie najbliższa jej osoba, jej własna matka, najboleśniej ją skrzywdziła. Zdradziła... Jest jednak Jax, nieziemsko przystojny chłopak, który umie oswajać lęki i patrzeć głębiej, niż wskazują pozory. Ale muszą stawić czoło  nie tylko własnej przeszłości. Grozi im realne niebezpieczeństwo. Czy ich miłość przetrwa najtrudniejszą próbę poświęcenia i odwagi ?

Drugi tom to ciąg dalszy losów Calli , Jaxa i reszty bohaterów. Patrząc na pierwszą i drugą część to w drugiej się ciągle coś dzieje, porwania, strzelanina, wściekłość. Wszystkie tajemnice zostają wyciągnięte na światło dzienne.

Calla zawsze może liczyć na pomoc ze strony chłopaka i powoli zaczyna się w nim zakochiwać , przestaje chować blizny pod toną pudrów i maści.

Jak w pierwszej części nie było scen erotycznych albo było ich mało tak tutaj jest ich chyba za dużo, co mi się niezbyt podobało bo co tylko wyszli z łóżka to spowrotem w nim lądowali.

Ale za to bardzo mi się podobało to jak się zachowali przyjaciele Calli, że byli dla niej wyrozumiali mimo iż ona ich okłamywała. Najbardziej podobało mi się chyba zakończenie tyle się tam działo. 

Książka jest napisana lekkim językiem i czyta się ją bardzo szybko wciąga od samego początku. W sam raz nadaje się na wakacje bądź jakąś podróż. 

Polecam każdemu kto lubi takie historie romansu przeplatanego z kłopotami takimi jak narkomania itp..

Jeśli czytaliście co o niej myślicie, a jeśli nie to gorąco wam polecam. 


3 komentarze:

  1. Mam mieszane uczucia. Uwielbiam właśnie takie problemowe wątki jak narkotyki, z drugiej strony wydaje mi się po prostu dość przewidywalna. Ale postaram się ją przeczytać - nie jako coś, co koniecznie chcę, być może dopiero jak znajdę wolną chwilę.

    Pozdrawiam gorąco!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam większość z tych książek i powiem szczerze, że to takie czytadła na jeden raz. Czytałam to rok temu, a nie pamiętałam, że to była ta książka, dopiero jak przeczytałam opis fabuły zaskoczyłam, że miałam z tym styczność.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger