wtorek, 12 lipca 2016

Świat Czarownic – Andre Norton



    Los kraju Estcarp jest zagrożony. Niebezpieczeństwo czyha nań z każdej strony, ale samotny pośród kraju kontynentu Estcarp włada niepojętą i wprost przerażającą bronią – magią. Dzięki dziedzictwu starodawnej mocy mroczny lud pól, miast i wież Estcarpu ma szansę odeprzeć natarcie wrogich sił.

  Anglia. II wojna światowa. Simon Tregarth, agent tajnych służb wywiadowczych, jest zmuszony uciekać przed wrogami. Może mu pomóc tylko jeden człowiek. Ale od jego pomocy nie ma powrotu… Simon decyduje się na ten krok w ciemno i przenosi się do świata, w którym rządzą czarownice, do świata pochłoniętego wojną, gdzie z pewnością przydadzą się jego umiejętności…

  Jest to świetna książka, napisana w charakterystycznym dla Andre Norton stylu – świat magii i czarownic przeplatający się ze światem współczesnym. Wciąga i zachęca do śledzenia losów niezwykłych bohaterów w kolejnych tomach cyklu.

  Książkę czyta się bardzo szybko, lekko i przyjemnie, wciąga do tego niesamowitego świata od pierwszych stron. Andre Norton zabiera czytelnika w dosłownie inny wymiar, czy polecam... OCZYWIŚCIE. Książka idealnie potrafi oderwać czytelnika od brudu codziennego życia.

  Jest wiele książek fantasy wartych uwagi. Nietrudno jednak dostrzec, że właśnie „Świat Czarownic”, otwierający wspaniały cykl Andre Norton, jest jedną z pozycji kanonicznych. Tym bardziej cieszy nowe wydanie. Dla miłośników fantasy – lektura obowiązkowa.
                   
          Jakub Winiarski – pisarz, nauczyciel pisarstwa redaktor naczelny nowej fantastyki.


Autorka: Andre Norton (Alice Mary Norton)
Tytuł: Świat czarownic
Tytuł oryginału: The With Word
Przekład: Ewa Witecka
Wydawnictwo: Nasza księgarnia
Projekt okładki i mapy: Tomasz Maroński
Ilość stron: 333

       Pozdrawiam ciepło :)
    Tom 18


8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię książki w takim stylu, dlatego na pewno, gdy będę miała czas po nią sięgnę :)
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam ją ostatnio i to był najgorzej spędzony czas :( bardzo mi się nie podobała, a już najbardziej odczułam braki w psychice bohaterów. Jest także dużo niedopowiedzeń. Historia zupełnie do mnie nie przemówiła. Ale skoro Tobie się podobała to też to szanuj3 ;) pozdrawiam
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety książka nie dla mnie, nie lubię takich klimatów. Aczkolwiek kocham powieści, które potrafią mnie odciągnąć od rzeczywistości, dlatego czytam fantasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio coraz częściej sięgam po fantasy, lecz te mnie jednak odpycha. Niby ciekawe jest to, że wątek wojny (świata współczesnego) pomieszany jest z przeszłością, jednak czuję, że kompletnie się w tym nie odnajdę.
    Pozdrawia Dominika z Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam fantastykę, nie ma nic bardziej fascynującego niż przeniesienie się do świata przesyconego magią! Po książkę oczywiście sięgnę w wolnym czasie. Cudownie by było, gdyby udało mi się ją znaleźć w antykwariacie:)
    Zapraszam do siebie: http://bookwormss-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi świetnie! Czarownice, magia - jak dal mnie idealnie ;D Zapowiada się świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka zapowiada się naprawdę dobrze!
    Uwielbiam literaturę fantasy i liczę na to, że uda mi się ją przeczytać! 😊
    Pozdrawiam!
    Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem przekonana do tej książki... Wydaje się dość ciekawa z jednej strony, z drugiej natomiast mam wrażenie że niezbyt mi się spodoba. Raczej po nią nie sięgnę.

    Pozdrawiam serdecznie!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger