czwartek, 14 lipca 2016

Top 20 które chcę przeczytać

Witam

Chcę wam dziś pokazać moją top 20 książek które chcę przeczytać. Zapraszam ;)

1. Maybe Someday 

2. Seria Rywalki

3. Seria The Lying Game

4. Dary Anioła (wszystkie części)

5. Delirium

6. Kiedy pada deszcz

7. Jak powietrze

8. Czy wspominałem że cię potrzebuje

9. Czy wspominałam że cię kocham

10. Losing Hope

11. Love Rosie

12 Ktoś mnie pokocha - 12 wakacyjnych opowiadań

13. Hopeless 

14. Kochani dlaczego się poddaliscie

15. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender

16. Pandemonium

17. Chłopak na zastępstwo

18. W ogień

19. Zanim się pojawiłeś

20. W ramionach gwiazd

To tyle cała 20 , gratuluję tym co wytrwali do końca, chociaż nie było tego dużo.

Pozdrawiam ;)

20 komentarzy:

  1. O o "Dary anioła" właśnie zaczęłam serię i już pokochałam :D "Delirium" również leży mi już trochę na półce i trzeba by było w końcu je przeczytać :D
    Bardzo ładne zestawienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość książek z twojej listy już czytałam i z całego serducha polecam ci Maybe Someday, według mnie najlepsza książka Hoover i jedno z najlepszych New Adult, jakie czytałam w życiu. Zanim się pojawiłeś niestety zawiodło moje oczekiwania, spodziewałam się czegoś więcej, a Kochani, dlaczego się poddaliście? w ogóle mi nie przypadło do gustu. Sama za niedługo zabiorę się za W ramionach gwiazd, bardzo interesuje mnie też Kiedy pada deszcz i Jak powietrze :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. O, "Kochani, dlaczego się poddaliście" mam w swoich najbliższych planach :) Widzę, że stawiasz głównie na młodzieżówki. Mam nadzieję, że książki, które tak bardzo chcesz przeczytać Cię nie zawiodą (nie ma chyba nic gorszego niż napalić się na daną pozycję i po lekturze uznać, że jednak była słaba!)

    Pozdrawiam!

    Dumna,
    dumna-i-uprzedzona.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam właśnie czytać serię gra w kłamstwa, jestem na tomie 2 i jestem bardzo zadowolona i ciekawa kolejnych części!


    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z całego zestawienia czytałam tylko 3 książki jednotomowe i serię. I powiem tak: "Dary Anioła"-koniecznie przeczytaj i najlepiej się zakochaj, "Kochani dlaczego się poddaliście"-musisz przeczytać i to bez dwóch zdań, "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender"-czytaj, czytaj, czytaj, "Love Rosie"-mam nadzieję, że Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z twojego zestawienia jedynie "Osobliwe i Cudowne Przypadki Avy Levander" chciałabym przeczytać:) Ale mimo to zestawienie cudne:) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam pozycję pierwszą i uwielbiam ją. Przez rok była moją ulubioną powieścią! Natomiast nadal jest najlepszą - według mnie - książką Hoover. To taki romans, gdzie są świetnie wykreowani bohaterowie z wadami. Serie Rywalki również bardzo lubię, ale do trzeciego tomu. Czwarta część jest już słaba, a po piątą nawet nie sięgnęłam. Nad Darami Anioła też ostatnio się zastanawiałam, ale wydać 160zł na raz na serię, która może mi się nie spodobać... To dość ryzykowne. Hopeless/Losing Hope również są naprawdę dobre i nie mogę uwierzyć, że jeszcze ich nie czytałaś. W przypadku ,,Love Rosie'' nie zachwycam się tak bardzo, bo dla mnie książka była okey, ale bez szału. Chyba bardziej polubiłam film z Samem w roli głównej♥ Zanim się pojawiłeś mam na półce i uwielbiam. To właśnie ta książka sprawiła, że Maybe Someday nie jest już tą ulubioną. ,,Chłopaka na zastępstwo'' chce przeczytać dlatego wzięłam udział w Book Tourze organizowanym na jednym z blogów.

    Pozdrawia Dominika z Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam 1,2 (trzy pierwsze tomy), 10 i 13. Wszystkie były genialne, więc czytaj je jak najszybciej. Też mam zamiar przeczytać całą serię ,,The Lying Game". W 10 i 13 masz błędy w tytule, więc to popraw i będzie dobrze! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trylogia Delirium i seria Dary Anioła są genialne! ❤
    Rywalki są całkiem niezłe, ale już Następczyni i Korona to już nie ten sam klimat 😕
    Dzisiaj pojawiła się u mnie recenzja "W ramionach gwiazd", które jest kosmiczne! 🌌❤🌌
    Twoja lista jest pełna dobrych pozycji! Mam nadzieję, że szybko uda ci się je przeczytać! 😊
    Pozdrawiam!
    Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość z tych książek czytałam albo chcę przeczytać. Myślę, że najlepszą z nich jest "Maybe someday" zatracisz sie w tej historii! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość z nich również mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość książek widzę, że takich jakie i ja chcę przeczytać. Zdecydowanie w te wakacje muszę sięgnąć po ''Ktoś mnie pokochał''.Maybey someday oraz serię The lying game również. Selekcje czytałam całą i jest świetna. A Dary anioła już prawie kończę, właśnie czytam ostatnią część i jest świetna :) Jak powietrze również, strasznie ta książka mnie ciekawi, ponieważ jest to chyba pierwsza polska książka tego typu. Love, Rosie, jest cudowna. Chcę również przeczytać ''Hopeless' ''Kochanie, dlaczego się poddaliście'' oraz ''...Ave Lavender''. Tak samo jak ''Chłopak na zastępstwo'' oraz ''w ramionach gwiazd''. A ''Zanim się pojawiłeś'' czytałam i jest cudowna. Nie jest to taka typowa, słodzona miłosna historia. Jest to bardzo prawdziwa książka :)
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam cię do LBA!
      Pytania znajdziesz na moim blogu.
      Liczę, że wykonasz ten tag jak najszybciej, czekam z niecierpliwością.

      Usuń
  13. Większość z książek znałam co pokazuje, że albo mamy podobny gust albo tak samo jak ja lubisz popularne książki :) Znam sporo osób, których szum wokół jakiejś powieści odstrasza, ale fajnie, że na Ciebie to tak nie działa :D
    Ja Ci mogę bardzo polecić "Love, Rosie", a odradzić-"Zanim się pojawiłeś". Skończyłam to dziś rano i...nie, albo to totalne dno, albo literatura nie dla mnie :P
    Pozdrawiam!
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam zdecydowaną większość książek z Twojej listy ;) Delirium było niesamowite, Lauren odwaliła kawał dobrej roboty bo cała trylogia jest niesamowita, ryczałam jak bóbr kończąc ją <3. Rywalki też były fajne, aczkolwiek ja zakończyłam czytanie na 3 części. Do Sary Sheaprd mam uraz po Słodkich kłamstewkach, które miały mieć 9 czy tam 11 tomów, a ciągnęły się w nieskończoność. jakoś mnie to zniechęciło do jej książek ;/. Wstyd się przyznać, ale nie czytałam niczego Hoovera, a jest o nim tak głośno, że wydaje się to niemożliwe. Świetna ta dwudziestka!
    Pozdrawiam ;)
    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest tu kilka pozycji, które sama mam w planach, chociażby "Love, Rosie", czy "Zanim się pojawiłeś". Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "W ogień" przeczytałam i mocno się zawiodłam. Ciekawa jestem Twoich wrażeń po tej lekturze.
    Z podanych tutaj książek chciałabym przeczytać "Love, Rosie", "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender", "Zanim się pojawiłeś" i Rywalki.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mamy bardzo podobny gust <3 "Zanim się pojawiłeś" to cudowny wyciskacz łez <3
    i też poluję na Serię "Rywalki" i "Dary anioła"

    http://domowabiblioteczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie musisz sięgnąć po Dary Anioła, są cudowne.
    Jeśli chodzi o "W ogień" Ewy Seno, to jutro go zaczynam i ciekawe co z tego będzie.
    Rywalki chce przeczytać... kiedyś, jak mój stos się zmniejszy :D
    Pozdrawiam
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Część z Twojej listy pojawia się i u mnie :D Część już czytałam :d Romanse niestety nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger