poniedziałek, 4 lipca 2016

Medyczny TAG książkowy

Dziś mam dla was Tag do którego zostałam nominowana przez Pauline z bloga http://swiatrico.blogspot.com. Za nominacje bardzo jej dziękuję. Przejdźmy do tagu.



1. Anestezjologia- książka która tak mnie zanudziła że jej nie skończyłam.

Prawdziwy Cud Nicholasa Sparksa okazała sie być tak nudna że jej nie skończyłam przez pół książki nic sie nie działo dopiero przy 200 str cos tam podobno sie zaczyna dziać, i tym właśnie zraziłam się do książek pana Sparksa.

2. Diagnoza - książka, przy której chciało ci się płakać

Jak narazie nie trafiłam na taką książkę przy której bym płakała

3. Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji

Seria Wybrani tam wiecznie coś sie działo nigdy nie było spokojnie więc wydaję mi się że pasuje do tej kategorii

4. Dentysta - książka której szczerze nie lubisz

Nie mam takiej , wszystkie lubie jedne są lepsze inne gorsze ale nie mam takiej której bym nie lubiła

5. Nie ma go/jej książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią

Chyba też jeszcze nie spotkałam się z taką książką

6. Operacja- książka przy której wstrzymujesz oddech, boisz się tego co się stanie

Nie przypominam sobie żeby była taka książka

7. Pobieranie krwi - krwawa książka

Cóż myślę że Pamietniki wampirów mogą tu pasować bo tam nie raz się lała krew jak kogoś zabili

8. Komu lekarstwo ? - Książka z gorzkim zakończeniem

Nie wiem nic mi nie przychodzi do głowy. Papierowe miasta miały dziwne zakończenie ale czy można zaliczyc do tego pytania to nie wiem

9. Zawroty głowy- książka ze świetnym wątkiem miłosnym

Cóż wydaje mi się że ta ostatnia którą czytałam miała taki wątek miłosny czyli Zostań ze mną w pierwszym tomie sie poznawali a dopiero w drugiej części stworzyli zwiazek.

Nominuje:

Natalie z:
http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/?m=1

Alicje zhttp://zznosemwksiazkach.blogspot.com/?m=1

Ole z: http://zanimdorosne.blogspot.com

7 komentarzy:

  1. Też będę robiła ten tag! ^^ Całkiem ciekawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że mogłabym wymienić sporo książek z tagiem zawał he he.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten TAG! Robiłam go kiedyś u siebie.
    Co do Sparksa, zaczęłam przygodę z autorem od „Pamiętnika”, który skradł moje serce, potem sięgnęłam po „Wybór” na którym bardzo się zawiodłam, nie wiem jak to będzie dalej.

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ten TAG sama go robiłam na początku działania mojego bloga. Sparks czasami nudzi czasami zaskakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ,,Pamiętniki wampirów'' kojarzę tylko dzięki serialowi. Już wielokrotnie zastanawiałam się czy może nie zacząć ich czytać, ale ta seria zbiera niezbyt dobre oceny. ,,Papierowe miasta'' faktycznie zakończyły się w dziwnym momencie, ale może to własnie sprawia, że tak wiele osób polubiło tę historię.

    Pozdrawiam Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten TAG jest świetny! Sama robiłam go na swoim blogu!
    Ech, na "Pamiętnikach wampirów" poległam całkowicie, nie mogłam przebrnąć przez żadną część... Znośny jest jedynie serial 😋
    Książki Sparksa generalnie mnie nudzą, nie lubię jego stylu pisania.
    Pozdrawiam!
    Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
  7. O, a ja myślałam, że wszystkie ksiązki Sparksa są polecane :D Ja jeszcze nie czytałam nic tego autora, ale mam zamiar (i nadzieję, że "Prawdziwy cud" przypadnie mi do gustu, bo słyszałam o nim sporo dobrego ;) )
    Pozdrawiam!
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger