czwartek, 7 kwietnia 2016

W pierścieniu ognia - Suzanne Collins


  Katniss Everdeen i Peeta Melark jako zwycięzcy głodowych igrzysk. Zwyciężyli przeciwstawiając się władzom i okrutnym regułom śmiertelnej gry. Ocalili życie zyskali niebywałe sławę i bogactwo, stając się ku swojemu przerażeniu – symbolem buntu którego źródło tkwi w dystryktach. Władze pragną zemsty. Prezydent Snow niecierpki nieposłuszeństwa. Jubileuszowe 75 Głodowe Igrzyska zapiszą się w historii.
  Plotki o tajnym Trzynastym dystrykcie, wydarzenia z Tournee zwycięzców i przechodzące z rąk do rąk symbole Kosogłosa wzniecą rebelię w której Katniss i Peeta odegrają – nie całkiem świadomie – główne role.

  Czytając drugi tom fenomenalnej trylogii Suzanne Collins, miałem różne odczucia, lecz nie mogłem się od niej oderwać, świat państwa Panem wciągnął mnie bez pamięci. Były momenty śmiechu, wzruszeń, radości albo i takie kiedy serce podchodziło mi do gardła, a to wszystko doprawione sporą ilością miłości.
  Jeśli chcesz przeżyć to co ja wybierz książkę, pamiętaj, w głowie nie ma limitu na efekty specjalne. Wystarczy udać się do księgarni. Tak jak i pierwsza część trylogii ta również mnie zachwyciła, mógłbym opowiadać o tym godzinami. Wielka przygoda przygoda, strach, niebywały spryt już na ciebie czekają.
  Trylogia Suzanne Collins to istne arcydzieło, to trzeba przeżyć samemu. Mnie samemu bardzo się podobało, ten dreszcz i radość, to wczucie się w bohaterów i utożsamianie z nimi tego się nie da opisać...

Pozdrawiam

  Tom 18

4 komentarze:

  1. Kocham, kocham, KOCHAM!!!<3
    http://przewodnik-czytelniczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Króciutka ta opinia :) mnie cała trylogia ogromnie przypadła do gustu :) uwielbiam.
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede mną dopiero pierwszy tom. Mam go od dawna w planach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham, przeczytałam i posiadam cała trylogie, jest to jedna z moich ulubionych, darze bohaterów ogromna sympatia i wielbie Suzanne Collins za całą historie <3
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger