środa, 6 kwietnia 2016

Igrzyska śmierci - Suzanne Collins


  To opowieść o świecie Panem rządzonym przez wyjątkowo okrutne władze, w którym każdego roku dwójka nastolatków z każdego z dwunastu dystryktów wyrusza na Głodowe Igrzyska, by stoczyć walkę na śmierć i życie.
  Bohaterką i narratorką książki jest szesnastoletnia Katniss Everdeen, która mieszka z matką i młodszą siostrą w jednym z najuboższych dystryktów nowego państwa. Katniss po śmierci ojca jest głową rodziny – musi troszczyć się, by zapewnić byt młodszej siostrze i chorej matce, a już to zasługuje na miano prawdziwej walki o przetrwanie...

  Bestselerowa trylogia Suzanne Colins jest prawdziwym fenomenem , który naprawdę ciężko wyrazić słowami. To trzeba przeczytać: strach, łzy, chwilę przejęcia, miłość, walka i poświęcenie. Gdy ja czytałem pierwszą część trylogii byłem naprawdę bardzo pochłonięty przez ten świat, przez wszystkie intrygi, przyjaźnie, przypadki, smutki. Nic dodać nic ująć prostu to trzeba przeczytać, by się samemu o tym przekonać.

Pozdrawiam

  Tom 18

1 komentarz:

  1. Ja kocham "Igrzyska...":) Jedna z najlepszych serii jakie czytałam w życiu;)
    Zapraszam na moją recenzję całej trylogii:)
    http://przewodnik-czytelniczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger