piątek, 8 kwietnia 2016

Kosogłos - Suzanne Collins


  Kosogłos to kontynuacja bestselerowy znakomitych powieści Suzanne Collins o państwie Panem i jego mieszkańcach którzy wzniecili bunt przeciwko władzom by obalić ich rządy: Igrzysk śmierci i W pierścieniu ognia.
 Katniss Everdeen przeżyła ćwierćwiecze poskromienia, a jej dom został zniszczony w odwecie przez władze. Katniss mimo początkowej niechęci zgadza się zostać Kosogłosem – symbolem oporu przeciw kapitolińskiej tyrani.  

  Czytając ostatnią część trylogii, która ogromnie przypadła mi do gustu, byłem w tym świecie, widziałem oczami bohaterów… 
Suzanne Collins, tak jak w poprzednich dwóch częściach, mnie nie zawiodła.

  Olbrzymie podniecenie, radość płynąca z wydarzeń, a zarazem łzy wzruszenia poruszały mną całkowicie. Walka, poświęcenie ryzyko, miłość to było właśnie to…
Kosogłos jest najbardziej sentymentalną częścią z wszystkich trzech tomów, ale za to bardziej krwawy i brutalny, biorąc pod uwagę przeżycia bohaterów, bardziej pokojowy. Autorka trzyma w napięciu całą fabułę i to właśnie jest tak ekscytujące. Mógłbym pisać o tym w nieskończoność, ale nie ma co się rozpisywać, to trzeba przeczytać. Polecam każdemu, kto chce przeżyć to co ja gdy czytałem tą trylogię, bo jest fenomenalna J

Pozdrawiam wszystkich trybutów!

  Tom 18

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam:)
    http://przewodnik-czytelniczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego, ale nie jestem w stanie się jakoś zmusić do sięgnięcia po tą serię. Kompletnie do mnie nie przemawia.. ;//

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosogłos to najlepszy tom z całej trylogii! Dopiero wtedy polubiłam bardziej bohaterów.
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak ja to dawno czytałam. ;) Najlepsza książka! Muszę koniecznie ją sobie przypomnieć. :D
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam filmy ale książka pewnie dużo lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM! KOCHAM! KOCHAM! Masz rację ją trzeba koniecznie przeczytać. Jest genialna-prawdziwa mieszanka emocji.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger