poniedziałek, 13 lipca 2015

Nie każ mi wybierać - Jackie Stevens

Nie każ mi wybierać jest książką z serii Nie dla mamy nie dla taty lecz dla każdej małolaty. Seria tych książek jest dla niektórych pewnie mało znana.


Marisa od pierwszej klasy liceum kocha się w Sebastianie. Kiedy wreszcie zaczynają się spotykać, chłopak okazuje się jeszcze wspanialszy, niż to sobie przez lata wyobrażała. Jest tak szczęśliwa, że nie dostrzega czarnych chmur zbierających się nad jej rodziną.
Czy mogą one zagrozić również Marisie i Sebastianowi? Co wspólnego ma z tym jej ojciec?...

Ja tą książkę czytałam juz bardzo dawno temu ale bardzo lubiłam serię tych książek. 


Ktoś juz starszy pomyśli to książka dla małolatów bo tak jest w tytule, ale wcale tak nie jest każdy może ją przeczytać. Ta książka jest idealna na wakacje jest lekka i miło się ją czyta. 

Gorąco polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Moc Recenzji , Blogger