czwartek, 9 lipca 2015

Odpowiedzi na pytania

Hejka jak mijają wam wakacje zdazyliscie się zagłębić w jakąś ciekawą książkę ??.

W ostatnim poście zadawaliscie pytania na które ja dziś odpowiem

Poniżej wypisze pytania i osoby które zadały te pytania oraz odpowiedzi do tych pytań

Magda K

Od kiedy czytasz książki??

Od dawna nawet nie pamiętam dokładnie, ale chyba od 12 lat

Twoja ulubiona książka

Nie mam ulubionej jest parę książek które lubię ale nie są one ulubionymi.

Twój ulubiony autor? 

Richelle Mead,  Alyson Noel




Książka której nie lubisz? 

Nie trafiłam na taką są tylko takie które mnie nie interesują

Twój ulubiony blog

Jeszcze takiego nie znalazłam

Ile masz lat? 

20

Dlaczego założyłaś bloga

Ponieważ chciałam przekazywać innym informacje o książkach których nie czytali, i dlatego że lubię czytać postanowiłam się tym podzielić

Czy ktoś ze znajomych/rodziny wie że masz bloga

Tak moja siostra wie

Ulubiony cytat z ksiażki

Rzadko spotykam jakis cytat który by mi się podobał

Natalia Nati

Ulubiona trylogia

Mało czytam trylogii, więcej książek z serii

Jaką postać najbardziej podziwiasz i dlaczego

Gwen Frost z Akademii Mitu hmm dlaczego ją podziwiam dlatego że po śmierci matki potrafiła normalnie żyć, chociaż obwiniała się za jej śmierć, i jeszcze za to że mimo swojego strachu potrafiła być silna, walczyć i szukać ludzi którzy chcą ją zabić. 

Ulubiony film na podstawie książki

Zostań jeśli kochasz

Ulubiona powieść fantasy

Cała seria Akademii Wampirów

Wolisz kupować książki czy wypożyczać

Wole wypożyczać chociaż nie zawsze w bibliotece jest to co chciałabym czytać.

Jaką książkę aktualnie czytasz??

Tajemnice Gwen Frost.

Jaką książkę masz zamiar przeczytać w najbliższym czasie??

Planuje przeczytać serię Wybrani i 50 twarzy Greya

Dżesika D

Jakiej książki nie udało ci się przeczytać do końca

Pamiętniki wampirów gdyż książka nie przypadła mi do gustu i wybrałam film

Zawsze czytasz książki raz czy może do którejś wracasz często

Nie, czytam tylko raz nie wracam później do przeczytanych książek

Marianna K

Jakie gatunki książek czytasz?? 

Romans, Fantasy, i czasami cos w stylu pamiętnika ale bardzo rzadko. 


Dziewczyną które zadały te pytania bardzo dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Moc Recenzji , Blogger