piątek, 12 maja 2017

Zakazane Życzenie – Jessica Khoury



Opowiedziana całkiem na nowo baśń tysiąca i jednej nocy!
Ona jest potężnym dżinnem. On ulicznym złodziejaszkiem. Połączyła ich pradawna magia.
Kiedy Aladyn odnajduję magiczna lampę, Zahra zostaje przywrócona światu, którego nie widziała na oczy od pięciuset lat. Ludzie i dżinny pozostają w stanie wojny, więc aby przetrwać, musi starannie ukrywać swą tożsamość. Przybierając przeróżne kształty będzie trwać przy swoim nowym panu do czasu gdy ten wypowie trzy życzenia. Niestety, wszystko się komplikuje, gdy Nardukha, potężny król dżinnów, oferuje Zahrze szansę całkowitego uwolnienia się od magii lampy. Uratowanie siebie oznacza jednak zdradzenie Aladyna – człowieka w którym Zahra zakochała się wbrew sobie.

Teraz musi podjąć dramatyczną decyzję: wybrać pomiędzy wolnością, a uczuciem – zakazanym, lecz silniejszym niż wszystko, co znała do tej pory. Skrywane przez stulecia tajemnice, wspaniały świat pełen magii i miłość wbrew wszelkim zasadom.
Sądzę, że kluczem do polubienia tej powieści musi być nie tyle sama historia, co klimat i sceneria w jakim została osadzona. Dżiny, magia, mężczyźni w turbanach podobnych do terrorystów (latających dywanów tylko zabrakło). Mnie ta książka zauroczyła, jest w sam raz na weekendowy wieczór.

W książce znajdziemy wszystko co powinna mieć: przygodę, fantazję, romans, bitwę i przezabawne teksty.

Tłumaczenie: Maciej Pawlak
Ilość stron:352

Wydawnictwo: SQN


4 komentarze:

  1. Jedna z pozycji, którą mam na liście i muszę ją w końcu kupić. Jestem bardzo ciekawa tej historii!
    PS. dołączyłam do grona obserwatorów! :)
    PS2. zapraszam również do mnie: aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie arabskie klimaty, dlatego książkę na pewno przeczytam :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę już miałam okazję czytać i ogromnie mi sie spodobała :D Uwielbiam książki oparte na baśniach, zwłaszcza, że ta opowiada historie alladyna czyli tak niedoceniana :( I ta okładka <3
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam nawet oryginału historii "Tysiąca i jednej nocy". Trochę wstyd się do tego przyznać, ale taka jest rzeczywistość. Nie wiem czy ta pozycja przypadłaby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger