niedziela, 7 maja 2017

Aż po grób - Sara Shepard


Autor: Sara Shepard 
Tytuł: Aż po grób 
Cykl: The Lying Game (tom 5)
Wydawnictwo: Otwarte
Polska premiera: 11.05. 2016
Ilość stron: 336

Siostry, które nigdy się nie poznały.
Jedna mająca wszystko co zapragnie, druga pragnąca normalnej kochającej rodziny.
Tak bardzo różne a tak podobne, ale jest jeden wyjątek Sutton nie żyje a Emma musi ją udawać, bo inaczej skończy tak jak siostra.

Bohaterką cyklu The Lying Game jest Emma, która podszywa się pod swoją zmarłą siostrę bliźniaczkę, ale robi to z jakiegoś powodu. Mieszka w jej domu z jej rodziną i żyje jej życiem. Perfekcyjnie opanowała już udawanie siostry, nikt nie domyśla się kim tak naprawdę jest jedyną osobą, która wie o wszystkim jest Ethan. Emma stara się dowiedzieć kto ją szantażuje i przede wszystkim stara się dowiedzieć kim jest morderca jej siostry. 
W dodatku w Tucson pojawia się biologiczna matka dziewczyn Becky, która porzuciła obie dziewczyny. Lista podejrzanych wciąż się wydłuża, lecz dalej nie wiadomo kto jest winny śmierci Sutton. 

Cała seria jest po prostu wspaniała są ciekawsze jak i mniej ciekawsze fragmenty, ale bardzo mnie wciągnęła historia Sutton i Emmy szkoda, że nie miały okazji się poznać. Co do Emmy wydaję mi się, że jest zbyt łatwowierna szuka podejrzanych daleko a być może ma go pod nosem. 

Aż po grób to piąty tom z cyklu The Lying Game. Historia ciągnie się dalej morderca, wciąż nie został odnaleziony. Autorka tworząc tą serie zrobiła coś niesamowitego, po przeczytaniu czwartego tomu od razu chciałam sięgnąć po kolejny pech chciał, że go nie miałam w domu poszłam do biblioteki z nadzieją, iż będzie, ale niestety się rozczarowałam. Zaczęłam szukać w wersji ebooka i czytałam w każdej wolnej chwili, oczywiście wtedy, kiedy miałam dostęp do ipada na którym miałam ściągnięta książkę. Na szczęście szósty tom zarazem ostatni mam w wersji papierowej i zmierzam ku końcowi.
Mam nadzieję, że już niedługo się dowiem kto jest mordercą. 

Gorąco polecam całą serie The Lying Game jest to literatura młodzieżowa, ale uważam, że każdy może po nią sięgnąć i przeczytać. 

Moja ocena: 9/10









2 komentarze:

  1. Uwielbiam tę serię! <3 Jest to świetny kryminał dla młodzieży, a czytając te książki nie mogłam się od nich oderwać! :D

    Pozdrawiam!
    olabylexi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądnęłam cały serial i ubolewam, że został anulowany :( A z książek czytałam tylko pierwszy tom, chociaż coraz częściej mam ochotę nadrobić resztę :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger