czwartek, 16 marca 2017

Lubimy czytać- Plebiscyt roku 2016


Jak co roku portal lubimy czytać przeprowadza głosowanie na książkę roku w różnych kategoriach. Poznajmy zatem zwycięzców roku 2016 😊😊

Literatura piękna - 3669 głosów


Powieść historyczna - 1611 głosów


Kryminał , sensacja , thriller - 2535 głosów


Literatura obyczajowa, romans - 1658 głosów


Literatura faktu , publicystyka - 1963 głosów


Autobiografia - 1982 głosów


Literatura fantastyczna - 1685 głosów


Science Fiction - 1129 głosów 


Horror - 695 głosów 


Literatura młodzieżowa - 1197 głosów 


Fantastyka młodzieżowa - 2748 głosów 


Literatura dziecięca - 2006 głosów 



Jak uważacie czy te książki zasłużyły na wygraną ?? 


6 komentarzy:

  1. nie do końca jestem przekonana do przeklętego dziecka, ale czemu się dziwie, była to chyba najgłośniejsza premiera poprzedniego roku.:)

    oddam-ci-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałam udział w ankiecie, ale na żadną z książek które wygrały nie głosowałam... No cóż, bywa :D Ja nie zamierzam czytać Przeklętego dziecka - wydaje mi się, że to książka pisana tylko dla kasy :/ Bardzo chciałabym przeczytać Szeptuchę!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie głosowałam na żadną z nich :( ale 5 z nich się spodziewałam, że wygrają.
    Szkoda że "Red Rising: Gwiazda Zaranna" nie wypadło trochę wyżej. Ale moja ukochana "Muza" przynajmniej na podium :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego typu plebiscyty raczej mijają się z celem. Często wyświetlałam jakąs kategorię i okazywało się, że przeczytałam tylko jedną książkę. W takim przypadku miałam głosować na nią, mimo że nie znałam pozostałych, czy w ogóle nie głosować?
    Nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem takie głosowania sa bez sensu. Większość z tych książek wygrały tylko dlatego iż pomimo, że były kiepskie to wygrały, bo wszyscy czytali tylko te ze wszystkich z danej kategorii. ileż to było zachwytów nad dworem cierni i róż czy porwana pieśniarką, a na ponad 100 recenzji przeklętego dziecka które czytałam dwie były pozytywne, a mimo to wygrał. Tak więc dla mnie to bez sensu. Ale coż...
    I też dodatkowa przykrość, gdyż nie wygrała żadna z książek jakie mi się podobały :/
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te na które ja głosowałam też nie wygrały... :( O wygranych nie mogę powiedzieć, że mi się podobały bo ich nie czytałam.

      Usuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger