wtorek, 2 sierpnia 2016

Premiery Sierpień- Zapowiedzi książkowe



        Jeden miesiąc za nami, a kolejny przed nami. W tym miesiącu pojawi się parę, nowości na które warto zwrócić uwagę.

 Więc jeśli nie macie co czytać, zapraszam do czytania, może akurat coś dla siebie znajdziecie ;)

                                                               
Premiera: 03.08.2016 
Wydawnictwo: Świat Książki
Tytuł: "Plan na życie"


     Znalezienie miłości po raz pierwszy jest darem. Kiedy młoda wdowa Kate Waithman znajduje ją po raz drugi, zdaje sobie sprawę, jak wielkie miała szczęście.
  Kate, muzykoterapeutka z Nowego Jorku, właśnie zaręczyła się z przystojnym, odnoszącym sukcesy mężczyzną. Otwiera się przed nią szansa na wspaniałe życie. Na przeszkodzie jednak stają dziwne, niespokojne sny o pierwszym mężu, które nagle zaczynają ją nawiedzać. W tych snach mąż Kate żyje, nie zginął dwanaście lat temu, a w dodatku mają córkę Hannah. Obrazy i uczucia są tak żywe, że Kate zastanawia się, co mogą oznaczać.  

   Czy Patrick próbuje jej coś przekazać? A może po prostu ona boi się skorzystać z drugiej szansy na szczęście? Powoli senny świat dostarcza Kate rozmaitych wskazówek. Gdy łączy je ze sobą, odkrywa nieoczekiwaną prawdę



Premiera: 03.08.2016
Wydawnictwo: Septem
Tytuł: "Eden. Nowy początek"

  Nic na świecie nie jest tak mocne jak prawdziwa miłość!

   Po tragicznej powodzi, w której na własną prośbę zginęli niemal wszyscy mieszkańcy Arkadii, życie Caldera i Eden zmieniło się diametralnie. Oboje myślą, że to drugie nie żyje, że padło ofiarą zbiorowego szaleństwa sekty. Eden znajduje bezpieczną przystań w domu bogatego jubilera i uczy jego wnuczkę grać na fortepianie, a Calder walczy z demonami pod opieką Xandra — przyjaciela z lat dzieciństwa, który także stracił w powodzi całą swoją rodzinę. Powoli uczą się żyć bez siebie — ona dowiaduje się, że jako dziecko została porwana, i odnajduje matkę, on zostaje uznanym artystą malarzem. Jednak nic nie jest w stanie zapełnić pustki, jaką oboje czują w sercu, zabić tęsknoty za utraconą miłością.    Złamane serca pozostają złamane... do czasu, gdy drogi Caldera i Eden znów się przecinają.
  Przypadek czy przeznaczenie? Raz jeszcze powróć do świata, w którym mądrość, miłość i odwaga pozwalają bohaterom przetrwać najcięższe chwile. Zobacz, jak walczą o swoją godność, spełnienie i szczęście.
  "Eden. Nowy początek" to książka o walce dobra ze złem, miłości mocniejszej niż śmierć i sile nadziei, która nie pozwala poddać się rozpaczy. Od zarania dziejów do końca świata.


 Premiera: 03.08.2016
Wydawnictwo: Pascal
Tytuł: "Ocal mnie"


   Historia Cage'a (znanego z poprzedniej części, przyjaciela Low), który zostaje przez trenera zesłany na wieś, by tam pomagać w gospodarstwie. Ma to być jego kara, za to że prowadził samochód pod wpływem alkoholu. Tam poznaje Evę. Po pierwszym spotkaniu surowa i oschła dziewczyna tylko podsyca jego zainteresowanie. Cage dowiaduje się, czym spowodowane jest jej zamknięcie się przed światem. Wspólnie pomagają sobie zapomnieć o przeszłości.

   Ta historia przypomina mi dość podobną sytuację z jakiegoś filmu nie pamiętam nazwy ale historia dość podobna. Będę chciała ją przeczytać ale nie wiem kiedy.  


 Premiera: 03.08.2016
Wydawnictwo: Mag
Tytuł: "Okrutny miecz"



      Lojalność kosztuje. Za to zdrada jest darmowa. Kiedy cesarz zostaje wzięty na zakładnika, pojawia się zapotrzebowanie na usługi Czerwonego Rycerza i jego kompanów- tyle że zewsząd otaczają ich wrogowie. Rewolta w całym kraju, stolica oblężona- ewentualne zwycięstwo nie przyjdzie łatwo. Ale Czerwony Rycerz ma plan... Nie wiadomo tylko, czy uda mu się prowadzić walkę na wszystkich frontach: politycznym, magicznym, militarnym i romantycznym. Zwłaszcza że przecież zamierza wygrać wszystkie te bitwy.

  To coś w sam raz dla fanów fantastyki, jest to drugi tom, więc pewnie niektórzy już na niego czekają.



                                                 Premiera: 17.08.2016
Wydawnictwo: Burda Publishing Polska
Tytuł: "Miej serce i inne czarne dziury"

 
   Błyskotliwa i rozdzierająca serce nowa powieść dla fanów "Gwiazd naszych wina" Johna Greena oraz "Eleonora i Park" Rainbow Rowell, opowiadająca o dwojgu nieznajomych, którzy spotykają się po to, aby umrzeć... a w zamian uczą się, jak żyć.
  Szesnastoletnia Aysel, miłośniczka fizyki i muzyki klasycznej, obsesyjnie planuje własną śmierć. Jej ojciec dopuścił się brutalnej zbrodni, która wstrząsnęła całym miasteczkiem, matka nie może na nią patrzeć, bo obecność córki przypomina jej o przeszłości, zaś koledzy i koleżanki z klasy obgadują ją za plecami przy każdej możliwej okazji... Aysel jest gotowa zamienić swoją energię w nicość.
   Dziewczyna ma tylko jeden problem: nie jest pewna, czy starczy jej odwagi, by to zrobić. Wszystko zmienia się, gdy odkrywa stronę internetową, na której ogłaszają się partnerzy do samobójstwa. Użytkownik o nazwie FrozenRobot, a w rzeczywistości zmęczony własną rodzinną tragedią nastolatek imieniem Roman, szuka kogoś, z kim będzie mógł odebrać sobie życie.
   Chociaż Aysel i Roman nie mają ze sobą nic wspólnego, nowa znajomość zaczyna wpływać na dwoje nastolatków w nieoczekiwany sposób. W miarę zbliżania się wyznaczonej daty samobójstwa Aysel zaczyna wątpić, czy to naprawdę najlepsze rozwiązanie. Będzie musiała wybierać między własnym pragnieniem śmierci a próbami przekonania partnera, aby pozostali przy życiu. Tyle że Romana nie tak łatwo przekonać...


  Jeśli ktoś czytał "Gwiazd naszych wina" i mu sie podobało, to ta książka na pewno przypadnie mu do gustu. A jeśli ktoś czytał, ale go nie zaciekawiło, to może właśnie po przeczytaniu tej książki zmieni zdanie. 

Premiera: 17.08.2016
Wydawnictwo: Znak 
Tytuł: "Wszystkie kolory nieba"


  Opowieść, w której znajdziesz wszystkie najpiękniejsze emocje – dobro, wielką dozę optymizmu, a przede wszystkim życiową mądrość, którą możesz czerpać pełnymi garściami.
   Wszyscy mają wobec Igi jakieś oczekiwania: przyszła teściowa, roszczeniowy ojciec, koleżanki z pracy, a nawet ukochany Wiktor. Coraz trudniej jest jej w pełni cieszyć się szczęściem, obawia się też, że nie do końca pasuje do świata, w którym się znalazła. Czuje, że to ona powinna dyktować warunki swojemu życiu...
  Czy Iga i Wiktor posłuchają głosu serca i wybiorą prawdziwe uczucie? Kto pomoże im odnaleźć właściwą drogę: przyjaciele, rodzina, czy może ktoś zupełnie obcy?
  Życie ich przyjaciół też pełne jest zawirowań. Janek spotyka wreszcie miłość, która wywraca mu świat do góry nogami. Amelia zaś wbrew wszystkiemu przekonuje się, że i ona ma prawo do szczęścia. A wszystko to za sprawą pewnej wyjątkowej kobiety o imieniu Ludwika... 


 Premiera: 18.08.2016
Wydawnictwo: Feeria Young
Tytuł: "Epidemia. Program."



   W świecie przed Programem...
 Część 0, 5 bestsellerowej serii New York Timesa, spinająca całość niczym klamra.
A gdyby ktoś wymazał z Twojej pamięci wszystkie wspomnienia i potraktował Cię jak pionka w prowadzonej przez siebie grze? Od kiedy sięga pamięcią, Quinlan pomagała obcym rodzinom pogodzić się ze śmiercią ich dzieci. Jako sobowtór na pewien czas wcielała się w rolę zmarłych nastolatków, dając rodzinie czas na pożegnanie się z ukochanym dzieckiem. Zadanie nie było łatwe, ale Quinn była w tym naprawdę dobra. Nie wiedziała jednak, że sobowtórem jest także we własnym domu... 



To już wszystko w tym poście, mam nadzieje że każdy coś dla siebie znajdzie, i będzie zadowolony. 

  Do następnego 
    Pozdrawiam ;) 

20 komentarzy:

  1. Ja oczywiście czekam na książkę Hoover -Never never. Inne zbytnio mnie nie zainteresowały. Wydają się powieleniem znanych mi historii, a poza tym od jakiegoś czasu nie mam ochoty na przesłodzone romanse. Musze nieco od nich odpocząć, sięgając po jakieś cięższe lektury lub po prostu czytając dystopie bez wątku romantycznego czy kryminały.

    Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że dużo książek ma swoją premierę 3 sierpnia :P
    Najbardziej interesuje mnie okrutny miecz, chociaż nie czytałam pierwszej części :P Może w najbliższym czasie po nie sięgnę. Oraz bardzo interesuje mnie cała seria od suzanne young, w prawdzie troszkę nie moje klimaty, ale jakoś mnie ciekawi :)
    Świetny post!
    pomiedzy-wersami.blogspot.com
    Instagram: @kremciowata

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nic z tych książek nie przypadło mi do gustu... Może Epidemię, gdy zabiorę sie za całą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja skusiłabym się nawet na "Prawie o północy", jednak przede wszystkim, chyba po raz pierwszy tak na jakąś premierę czekam- "Dziewiąty grób" od wydawnictwa Marginesy. Nie mogę już się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze wszystkich za sobą mam już "Eden", a z resztą to nie wiem co będzie. Widzę, ze jest wiele fantastycznych książek, ale brak mi na nie czasu i pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety żadna z powyższych powieści mnie nie zainteresowała, jednak bez obaw mam jeszcze dosyć duuużo powieści do przeczytania :)
    Pozdrawiam Juliet z bloga zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zacząć unikać takich postów bo niestety mój portfel na wadze nie przybiera wcale a wciąż ją traci. W końcu wpadnie w anoreksje. :( Najbardziej czekam na Hoover i Musso. :3

    Pozdrawiam!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno w tym miesiącu muszę przeczytać, albo "Never, never", albo "Wyśnione miejsca". Obie te książki zdają się przemawiać do mnie. :)
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  9. CZEŚĆ! Nominowałam Cię do LBA :) na moim blogu znajdziesz pytania :) Daj znać, jak już odpowiesz na pytania... z chęcią je przeczytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poluję na "Moje serce i inne czarne dziury". Przypomina mi to trochę "Wszystkie jasne miejsca", moją ukochaną książkę, więc chciałabym się przekonać czy faktycznie widać podobieństwo w fabule po przeczytaniu. Bardzo chciałabym też przeczytać "Ocal mnie", uwielbiam takie książki ♥
    Pozdrawiam! http://bookwormss-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe pozycje, mam nadzieję, że warte przeczytania :)
    http://othersideofdiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaintrygowały mnie "Epidemia.Program." oraz "Okrutny miecz". Dodaję do chcę przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaintrygowały mnie "Epidemia.Program." oraz "Okrutny miecz". Dodaję do chcę przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zauważyłam, że w sierpniu wiele książek ma swoją premierę :D Bardzo zaintrygował mnie tytuł "Moje serce i inne czarne dziury" ale coś czuję, że fabuła raczej nie przypadłaby mi do gustu. Za to Epidemia. Program wydaje się być wprost stworzona dla mnie ;)
    Pozdrawiam cieplutko, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. hejka Nominowałam was do LBA szczegóły TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie poczytałabym coś świeżego. Super recenzje :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha! Już Cię znam "Asiu z konwersacji" xD
    Ja czekam na przesyłkę z Never Never, Wyśnionymi miejscami i Prawie o północy ;). O wymienionych przez Ciebie książkach słyszałam, ale nie ciągnie mnie do nich aż tak. Chyba poczekam na ich recenzje, i jeśli któraś zbierze wiele dobrych not, to po nią sięgnę ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Q.
    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Czegoś szczególnie dla siebie nie znalazłam, ale kilka pozycji swoją okładką, opisem czy nawet samym tytułem mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czegoś szczególnie dla siebie nie znalazłam, ale kilka pozycji swoją okładką, opisem czy nawet samym tytułem mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger