środa, 31 sierpnia 2016

Liebster Blog Awards









Nawet nie wiem który to już raz nasz blog zostaje zauważony i nominowany do Liebster Blog Awards. Za nominację dziękuję Kasandrze z bloga: [Klik].
Zatem przejdźmy do pytań

1.  Jaka jest najciekawsza i najbardziej godna polecenia książka, którą przeczytałaś ?

Hmm ja bym poleciła nie książkę a serię Wybrani , chociaż pierwszy tom był chyba najlepszy więc niech będzie że tą książką jest pierwszy tom Wybrani

2. Czy łatwo radzisz sobie  z krytyką ?

Nie jest łatwo radzić sobie z krytyką gdy ktoś mówi że robisz coś źle , ale staram się jakoś nie brać tego za bardzo do siebie i robić to co lubię robic

3. Skąd wzięłaś pomysł na założenie bloga , co cie do tego zainspirowało?

Pomysł przyszedł sam z siebie po prostu czytając książkę pomyślałam że fajnie by było przekazać czytelnikom opinię danej książki i zachęcić do czytania nie tylko nowości ale też książek wydanych wcześniej.

4. Gdybyś mogła zabrać ze sobą na bezludną wyspę tylko jedną książkę która by to była

O kurcze nie wiem na pewno byłaby to jakaś ciekawa książka

5. Jakie masz największe marzenie ?

Spotkać swoich idoli to jedno z moich marzeń

6. W życie którego bohatera literackiego chciałabyś się wcielić

Hmm albo w Allie Sheridan z Wybranych albo w Hermione z Harrego Pottera

7. Wolisz biblioteki czy księgarnie?

Biblioteki od małego z nich korzystam i dzieki nim mogę czytać

8. Jaki jest twój ulubiony gatunek literacki po książki jakiego rodzaju sięgasz najczęściej

Najczęściej to albo po fantastyke albo młodzieżówki ostatnio zaczęłam czytać też New Adult

9. Ulubiona para bohaterów literackich (niekoniecznie musi sie ona opierac na miłości może to być np bromance)

Hahaha Romeo i Julia to moja ulubiona para zabili sie dla miłości jakie to piękne :)

10. Kto jest twoim autorytetem ?? Dlaczego?

Moim autorytetem są moi idole, ponieważ pokazują że jeśli się czegoś chce to trzeba dążyć do spełnienia tych celów i że trzeba wierzyć w marzenia bo marzenia się nie spełniają marzenia sie spełnia , i to oni sa takimi autorytetami dla mnie.


Teraz pytania ode mnie dla nominowanych

1. Od jak dawna czytasz i co cię skłoniło do sięgnięcia po książkę
2. Jak Ci minęły wakacje. Udało ci się coś przeczytać
3. Ulubiony męski bohater literacki
4. Jest noc spadajacych gwiazd i właśnie spada gwiazda może spełnić jedno twoje życzenie czego sobie zażyczysz ?
5. Współpracujesz z jakimś wydawnictwem jak długo?
6. Czy ktoś z twoich znajomych też czyta książki bądź prowadzi bloga o książkach
7. W jakim miejscu najczęściej czytasz
8. Do jakiego książkowego bohatera twoja miłość jest najwieksza?
9. Jaki był twój rekord przeczytanych książek w ciągu miesiąca?
10. Ulubiona seria ??


Nominuje:


4 komentarze:

  1. Mam pytanie kto jest twoim idolem? Tak z ciekawości. Ja w końcu się ich dorobiłam. XD Też się zgadzam z tym co napisałaś pod ostatnim pytaniem.
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj no jest ich troche bo i aktorzy i piosenkarze. Z aktorów to Ian Somerhalder (Damon) a z piosenkarzy Szymon Chodyniecki.

      Usuń
  2. Widzę, że nie tylko ja lubię Romeo i Julię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zawsze fascynowała postać Bellatriks z Harry'ego Pottera, rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger