piątek, 10 czerwca 2016

Premiery czerwcowe

Hej
Dziś przychodzę z premierami czerwcowymi , jak co miesiąc wstawiam zapowiedzi tego co zostanie wydane w danym miesiącu. Zapraszam :)


Lisa De Jong - Kiedy pada deszcz
Premiera: 22 czerwca 

Odkąd sięgam pamięcią, Beau Bennett był moim najlepszym przyjacielem. Kochałam się w nim, zanim wszystko się zawaliło. Teraz chłopak chce ode mnie czegoś więcej, ale nie jestem w stanie mu tego dać. Wszystko się zmieniło. Chciałabym móc powiedzieć mu dlaczego, ale nie potrafię.

Nie wiedziałam, jak bardzo go potrzebuję, póki nie wyjechał na studia, a ja zostałam kompletnie sama.

Pewnego dnia do miasta zawitał Asher Hunt.

Chłopak z ciemnymi, urzekającymi oczyma i zarozumiałym uśmieszkiem tchnął życie w to, co ze mnie pozostało. Pomógł mi zapomnieć o bólu, który więził mnie już od tak dawna.

Byłam zraniona.
Zostałam ocalona.
Odzyskałam nadzieję.
Tamtej nocy myślałam, że to koniec mojej historii, jednak teraz wiem, że był to jej nowy początek.

Przynajmniej dopóki pewien sekret nie wywrócił mojego świata do góry nogami…
Ponownie. 


Zapowiada się ciekawie, historia wzięta z życia. Na pewno ją dodam do listy książek które muszę przeczytać. 

 



Raphael Montes - Dziewczyna w Walizce 
Premiera: 17 czerwca






Teo Avelar to samotnik. Wszystko zmienia się, kiedy poznaje Clarice, egzotyczną i przebojową dziewczynę. Aspiruje do miana scenarzystki i pisze tekst pod tytułem „Cudowne dni” opowiadający historię przyjaciółek, które wyruszają w podróż, szukając miłości.
Rodzi się obsesja. Teo, czując, że nie ma wyboru, porywa dziewczynę i zabiera ją w pokręconą odyseję szlakiem bohaterek jej scenariusza.

Powoli acz konsekwentnie Teo dąży do tego, by nic ich nie rozdzieliło. Już nigdy.

Nie wiem czemu , ale ten tytuł kojarzy mi się z Dziewczyną z pociągu :D 






Katarzyna Zyskowska- Ignaciak - Niebieskie migdały 
Premiera: 17 czerwca 

Wbrew temu, co pokazują kolorowe magazyny i telewizja śniadaniowa, nie wszystkie kobiety rodzą się z instynktem macierzyńskim. Nie wszystkie także wracają w do formy sprzed ciąży w dwa tygodnie po porodzie. Ina jest matką niedoskonałą, lecz nie zamierza się poddawać.
Porzucona przez przystojnego prezentera telewizyjnego musi okiełznać nie tylko wrzeszczące niemowlę, lecz także nadgorliwą matkę i pełnych dobrych chęci przyjaciół, którzy usiłują ją wyswatać (podsuwając a to sadownika z aspiracjami, a to tancerza z kompleksami). Ina nie zamierza ponownie ulegać chorobie zwanej zakochaniem, lecz czy rzeczywiście już nigdy nie będzie myśleć o niebieskich migdałach?




Mary Simses - Apetyt na życie 
Premiera: 25 czerwca 

Ellen Branford chce spełnić wyrażoną na łożu śmierci prośbę babci – odnaleźć chłopaka z małego miasteczka, w którym babcia była kiedyś zakochana, i przekazać mu jej ostatni list.
Porzucając Manhattan oraz narzeczonego z wyższych sfer nowojorskich, młoda kobieta wyrusza do Beacon w stanie Maine. Krótka wizyta szybko się komplikuje, gdy Ellen omal nie tonie w oceanie i zostaje wyratowana przez cieślę będącego przypadkowym świadkiem zdarzenia. Za sprawą wypadku Ellen zostaje kimś na kształt lokalnej sławy, co może jej dopomóc w odkryciu starannie ukrywanej przez babcię przeszłości – lub wręcz przeciwnie. W miarę jak młoda kobieta dowiaduje się o babci więcej, a zarazem zaczyna wątpić w słuszność własnych wyborów, staje się jasne, że jednodniowy wypad do Beacon trzeba będzie przedłużyć.





Emily Giffin - Pierwsza przychodzi miłość 
Premiera: 26 czerwca
Josie i Meredith to siostry. Josie jest bezdzietną singielką, Meredtih ma męża i córkę – ale żadna z nich nie jest szczęśliwa. Josie robi to, co chce, a Meredith to, co należy – ale żadna z nich nie ma tego, o czym marzy. Kiedyś miały brata. „Miały”, dlatego wszystko jest teraz takie pokręcone.


Wydaje Ci się, że znajdziesz szczęście, spełniając swoje marzenia?
A może będziesz szczęśliwa, jeśli naprawdę pokochasz?
Miłość nie zawsze przychodzi pierwsza, ale jest najważniejsza.
 
 
Premiery Kinowe


Zanim sie pojawiles - Premiera 10 czerwca 
 


Obecnosc 2 - Premiera 17 czerwca 


Dzien Niepodleglosci: Odrodzenie - Premiera 24 czerwca 
 


Lolo - Premiera 24 czerwca 


Wszyscy albo nikt - Premiera 24 czerwca 



I doszliśmy do końca premier na ten miesiąc, do książek dołożyłam jeszcze premiery kinowe, może ktoś akurat sie na coś wybierze. Piszcie w kom jaką książkę macie zamiar zakupić w tym miesiącu, albo jaki film ogladnąć.

Do następnego ;)

6 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie do oglądnięcia filmu "Zanim się Pojawiłeś" Tak, tak oceniłam po okładce, tytule, oraz po tym, że znajduje się tam moja ulubiona postać z "Pamiętników Wampirów"
    Super wpis!

    Zapraszam też do mnie -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "dziewczyna w walizce" też z tytułu kojarzy mi się z "Dziewczyną w pociągu". ja w tym miesiącu czekam na zupełnie inne premiery, bo 15 czerwca wychodzi nowa powieść Remigiusza Mroza i drugi tom "Sułtanki Kosem" i to na pewno na nie będę polowała w przyszłym tygodniu. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Niebieskie migdały" na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z książek czekam tylko na Emily Giffin, oraz "Kiedy pada deszcz". Z filmów tylko ekranizacja Jojo Moyes i Obecność 2.
    Pozdrawiam gorąco! :)
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
  5. "Apetyt na życie" zapowiada się tak interesująco, że muszę ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zanim się pojawiłeś" trzeba w końcu oglądnąć,a przede wszystkim przeczytać...

    http://paulabookfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger