poniedziałek, 6 czerwca 2016

Krótki TAG związany moim imieniem

Hejka!!! Dzisiaj taki  tag związany z moim imieniem do którego zostałem nominowany przez Karola z Kiroku czyta. A mianowicie każdej literce z mojego imienia muszę podporządkować jakąś książkę.Więc zaczynajmy nie przedłużajmy :)

T - Tropiciel - Orson Scott Card - doskonała powieść Science Fiction, dodana do mojej listy książek, które chce przeczytać.


O - Ognista - Sophie Jordan - co tu dużo opowiadać, recenzję znajdziecie poniżej.




M- Morze trolli - Nancy Farmer - także dodana do mojej listy książek, które chce przeczytać.



E - Elyria: polowanie na czarownice - Brigitte Melzer - także pisałem recenzję na blogu.


K - Kosogłos - Suzanne Collins - bardzo lubię igrzyska, a recenzję też znajdziecie kilka postów niżej.


Nominuję, ale bez przymusu, nie musicie jak wam się nie chce: Olę, Izę i Filipa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Moc Recenzji , Blogger