sobota, 28 maja 2016

Cień żywiołu - Leigh Fallon


   Jedna dziewczyna i dwoje braci… Miłość, zafascynowanie i przeznaczenie… Wszystko jest im przeciwne…

  Od wieków kolejni Naznaczeni przechowują moce czterech żywiołów: wody, ognia, ziemi i powietrza. Ich dzieje w znacznym stopniu owiane są tajemnicą, ale jedno wiadomo na pewno: romans między dwojgiem Naznaczonych jest absolutnie zakazany. Niekontrolowane połączenie żywiołów sprowadziłby na świat chaos i całkowite zniszczenie. 
  Megan to powietrze, Adam – woda. Tych dwoje jest gotów zaryzykować.
Leigh Fallon znowu przenosi swoich czytelników na zielone Irlandzkie łąki, gdzie splatają się ze sobą magia, los i prawdziwa miłość.

  Początkowo niespecjalnie mogłem się skupić, czytanie się nie kleiło, lecz im dalej tym było coraz lepiej. Cieszę się, że nie przerwałem zabierając się za inną książkę. Przyznaję, że część druga podobała mi się bardziej niż pierwsza. Autorka bardziej skupiła się tu na Naznaczonych i mocy jaką posiadają. Ponadto, pojawiło się kilka nowych i ciekawych postaci, które wprowadzają do tej historii coś nowego. Ludzkie przeznaczenie jest jedną z największych tajemnic...
  Ciężko oderwać się od książki, autorka miała super pomysł, zwłaszcza pod koniec, który sprawił, że z olbrzymią niecierpliwością czekam na kolejną część. Bo jednak wiele wątków Megan i zakonu nie wyjaśnia się w taki sposób jak bym tego chciał, jestem pełen nadziei, że kolejna część będzie odpowiedzią na wszystkie pytania.

Tytuł: Cień żywiołu
Tytuł oryginału: Shadow of the mark
Autorka: Leigh Fallon
Ilość stron: 271
Wydawnictwo: Galeria książki
Cykl: Carrier (tom 2)


Pozdrawiam ciepło
            Tom 18




3 komentarze:

  1. Kiedyś chciałam przeczytać tę serię, ale jakoś nigdy nie znajdowałam dla niej czasu. Może teraz jak gdzieś na nią wpadnę to jednak się skuszę.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tych książkach i chyba muszę się wreszcie za nie zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna książka dla mojej koleżanki z klasy! Szkoda, że jest to seria, bo kupiłabym jej na prezent :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger