poniedziałek, 16 maja 2016

Czytelnicze nawyki Tag

Hej dziś mam dla was Tag do którego zostałam nominowana przez Natalię z bloga link.




1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania ??

Tak jest to moje łóżko, tam mi jest najwygodniej czytać.

2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru ?

Zakładek i tylko zakładek żadnych świstków papierków czy paragonów, tylko zakładek





3. Czy możesz po prostu czytać książkę?? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron ??

Mogę po prostu czytać i przestać w każdym momencie, ale staram sie doczytać do końca strony i wtedy zamykać książkę.

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania.

Nie jakoś nie mam takiego zwyczaju

5. Czy jesteś wielozadaniowa ? Potrafisz słuchać muzyki albo oglądać film podczas czytania ?

Nie, muszę mieć ciszę nie lubię jak chodzi telewizor albo jak jest głośno.

6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz ?

Jedną nie potrafię czytać paru książek na raz

7. Czy czytasz w domu czy gdziekolwiek?

Najczęściej w domu, czasem mi się zdarza jak jadę w autobusie, ale rzadko

8. Czytasz na głos czy w myślach ??

W myślach wtedy wiem co czytam.

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?

Tak i to jest moja słabość, że chcę poznać zakończenie książki, ale nigdy nie pomijam fragmentów. 

10. Czy zaginasz grzbiety książek?

Nie absolutnie zwłaszcza że książki które czytam nie są moje , tylko z biblioteki. 


Nominuje wszystkich którym się podoba ten TAG.

7 komentarzy:

  1. Hmmmm, tyle osób uwielbia czytać, ale nie zastanowiamy się nad tym dlaczego. Nie zawsze czytamy ze względu na same historie. Każdy z nas ma swoje rytuały, czytelnicze zwyczaje, które są odskocznią od codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ja też łóżko. Używam tylko zakładek. Czytam książkę, lecz zamknę dopiero wtedy gdy jest koniec strony. Nie pije i nie jem w trakcie czytania. Muszę mieć ciszę. Czytam jedną, ja jakoś nie potrafię kilka naraz. Zazwyczaj czytam w domu, zdarza mi się w na dworze. Zdecydowanie czytam w myślach. Staram się czytać do końca, ale niekiedy podglądnę zakończenie. Zaginanie rogów to zbrodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu też robiłam ten TAG. Jest świetny;) Część naszych odpowiedzi się rożni, ale cóż - nikt nie jest taki sam.
    http://przewodnik-czytelniczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także czytam zwykle na łóżku, mam takie wielkie z świetnymi poduszkami :)
    Ja za to i zaginam rogi książek (ale tylko swoich) i piszę na marginesach ołówkiem czy zaznaczam nim cytaty. Zwykle piję coś przy czytaniu, a nawet podjadam herbatniki. Ja też czytam w myślach, ale uwielbiam czytać na głos na przykład mojemu bratu :)

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że zrobiłaś ten Tag! <3
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że zrobiłaś ten Tag! <3
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkradłam sobie TAG na swojego bloga. Właściwie to nie podkradłam, bo pozwoliłaś ;D Hyhy.

    http://www.uwielbiamczytac.pl/2016/06/tag-poznaj-mnie.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger