sobota, 2 kwietnia 2016

Sacred : Anielska krew - Steve Whitton

(Moja recenzja) Sacred - Anielska Krew


  Jest to książka, która przeniesie cię w inny, a zarazem prawdziwy świat. Wartka akcja i różnorodność bohaterów zapewnią ci godziny wspaniałej rozrywki. Głowna bohaterka jako wampirzyca nie ma łatwego życia, walczy sama ze sobą i z głodem, który jej dokucza.
  
  Kiedy ja czytałem tą książkę poczułem się wciągnięty przez ten fantastyczny, a jednocześnie tak rzeczywisty świat. Jak w większości  książek jakie czytam, jest wątek trudnej miłości. Pochłonęła mnie ta książka całkowicie, zapomniałem o wszelkich kłopotach mnie dręczących przenosząc się w ten magiczny świat. Tyle magii, wiary, miłości, zagadek i najrozmaitszej walki zarówno z potworami jak i z samym sobą.
    
  Postacie opisane w tak barwny i przekonujący sposób, że na pewno cię zaskoczą. Z całą pewnością znajdziesz wśród nich swojego ulubieńca/ulubienicę. Byłem niesamowicie zaskoczony zwrotami akcji i mimo walk czytałem cały czas z uśmiechem na twarzy. Znajdzie się coś także dla miłośników tajemnic i rozwiązywania zagadek.
Moje uczucia podczas lektury były taką szeroką gamą od dreszczyku po wzruszenie i ekscytacje. Jeśli chcesz także udać się tak jak ja w ten fantastyczny świat, to ta książka jest biletem do niego. Miłej podróży! 

3 komentarze:

  1. Mam zamiar przeczytać, chociaż ostatnio coraz rzadziej czytam książki o wapmpirach.
    Może do nich powrócę :)
    zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Na pewno warto się zainteresować lekturą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka zapewne przyciąga wzrok, jednak chyba jestem już trochę za stara na wampiry...
    Zapraszam
    http://pabottyro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger