poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Gra o Tron - George R. R. Martin


Autor: George R.R Martin
Wydawnictwo:  Zysk i S-ka
Ilość stron: 841
Tłumaczył: Paweł Kruk

Cykl: Pieśń Lodu i Ognia TOM I

W zachodnich krainach o ośmiu tysiącach lat zapisanej historii widmo wojen i katastrofy nieustannie wisi nad ludźmi. Zbliża się zima, lodowate wichry wieją z północy, gdzie schroniły się wyparte przez ludzi pradawne rasy i starzy bogowie. Zbuntowani władcy na szczęście pokonali szalonego Smoczego Króla, Aerysa Targaryena, zasiadającego na Żelaznym Tronie Zachodnich Krain, lecz obalony władca pozostawił po sobie potomstwo, równie szalone jak on sam. Tron objął Robert – najznamienitszy z buntowników. Minęły już lata pokoju i oto możnowładcy zaczynają grę o tron…

Saga George’a R. R. Martina jest tym czymś, ma w sobie to coś co powinna mieć. Książka ta pojmała moje serce. George R. R. Martin odrodził tradycję epickiej fantasy w stylu tolkienowskim. Ta książka mimo swej grubości jest w stu procentach warta przeczytania mimo głosu pewnych mi znajomych osób, które mówiły na widok takiej cegły: „Człowieku musisz być szalony, że chcesz to czytać. Już sama grubość odstrasza.” – Mogę z czystym sercem powiedzieć teraz, że książka im grubsza tym ciekawsza i każdy kto twierdzi, że ze względu na grubość by nie przeczytał, to sam nie wie co traci…
Tak barwna i ciekawa fabuła, humor, miłość, intrygi, przyjaźnie, poświęcenie i różnorakie postacie opisane w wyśmienity sposób są warte przeczytania, rozpalą twoją wyobraźnie. Każdy wątek jest majstersztykiem i ogromnie cieszę się, że miałem możliwość przeczytania owej książki. Emocjonujące historie każdej postacie wciągną każdego i pochłoną go całkowicie, że zapomni o wszelkich kłopotach.
 – Z początku miałem lekkie wahania sięgając po Grę o Tron, lecz teraz po skończonej lekturze mam ochotę na więcej, jestem usatysfakcjonowany tą książką. W co niektórych postaciach widziałem siebie samego, jestem pewien, że i ty znajdziesz kogoś takiego… Gra o Tron już na ciebie czeka! Zapraszam! 
  – Podzielcie się waszym zdaniem co do książki, jeśli czytaliście, a jeśli nie to czy sięgniecie, bo zaznaczam, że naprawdę warto.

Pozdrawiam ciepło!
Tom 18


8 komentarzy:

  1. Zamierzam, akurat wczoraj w telewizji leciał pierwszy odcinek serialu, obejrzałam sobie i obecnie jest na drugim odcinku. I czuje że ksiazka na sto pro będzie sto razy lepsza💗
    Zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bardzo chciałabym przeczytać! Czekam już od kilku miesięcy aż będzie dostępna w bibliotece... Niestety nie zanosi się, aby wróciła. Chyba będę musiała sobie ją kupić.

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałem dużo o tej książce jednak nigdy się nie mogłem do niej przekonać. Po tym poście stwierdzam, że jednak chyba będzie trzeba zdobyć ją. Bardzo fajny post ;)

    kiroku-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle się zbieram do tej książki, a nadal jej nie przeczytałam. Muszę w końcu znaleźć trochę czasu!

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój mąż mnie stale namawia, żebym sięgnęła po ten cykl. Muszę znaleźć na to czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gra o Tron jeszcze przede mną. Już nie mogę się doczekać:)
    Przewodnik Czytelniczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam tą książkę ostatnio. W pierwszej chwili odstraszyła mnie grubością, ale wszyscy o niej mówili to też musiałam wiedzieć o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam tą książkę ostatnio. W pierwszej chwili odstraszyła mnie grubością, ale wszyscy o niej mówili to też musiałam wiedzieć o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger