wtorek, 15 marca 2016

Wiersz

Hejka dziś mam dla was coś nowego na blogu jest to wiersz oczywiście nie jest on mój, gdyż nie mam takiego talentu. Wiersz pochodzi od znajomego ksiazkocholika który mi go podesłał.


Oszukać przeznaczenie

Jedną szansę zawsze masz, 
zrobić to co każe czas. 
Nawet jak zrobisz inaczej, 
życie zrobi tak jak każe czas. 

Powolutku, po cichutku, aż do skutku.
Czas zrobi tak jak w życiu miało się stać.
Czy to w pracy, czy to w walce, 
lub miłości bądź przypadku, 
życie zrobi taki podstęp,
by wyszło tak jak miało się stać.

Przeznaczenia nie oszukasz,
Choćbyś bardzo się natrudził, 
ja sam chciałem i nie wyszło, 
opóźniłem tylko to co miało się stać.

Stało się tak jak miało się stać, 
choć wiedziałem co się stanie, 
bom we śnie to wszystko ujrzał, 
pewnej nocy szalonej.

Opóźniłem to wydarzenie, 
omijając ścieżki co w tym śnie widziałem.
Lecz za pół roku to i tak się stało, 
tyle zmartwień tyle trudu by uniknąć tego ciosu.

Życie i tak zrobiło tak jak kazał czas,
takie było przeznaczenie,
to nie żarty przyjacielu,
 lepiej napij się koniaczku,
 niż zamartwiać się w fotelu.

_Tomek_


Napiszcie co myślicie , czy wam się podoba i czy chcielibyście częściej czytać takie wiersze. 

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny wiersz. Zgadzam się z osobą powyżej, że skłania do refleksji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, prawdziwy i refleksyjny wiersz :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ne lubię poezji, wręcz nie znoszę, aczkolwiek ten wierz jest... Po prostu świetny. ;) Taki spokojny, bez żadnych skomplikowanych słów, łatwo dociera do człowieka, w każdym tego słowa znaczeniu. :)

    www.maagia-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger