poniedziałek, 7 marca 2016

Książka roku 2015 - Lubimy czytać

Witajcie dziś mam dla was wyniki plebiscytu Książka Roku 2015 na Lubimy czytać.pl


Od jakiegoś już czasu mogliśmy głosować w plebiscycie na książki z danej kategorii, głosowanie zakończyło się wczoraj a dziś o godz 12 zostały ogłoszone wyniki patrząc na nie niektóre są podobne do tych z empika. Zapraszam do poznania najlepszych książek 2015 roku.

Kryminał/sensacja/thriller: Dziewczyna z pociągu - Paula Hawkins z ilością głosów 2739.



Literatura piękna: Najgorszy człowiek na świecie - Małgorzata Halber z ilością głosów 1746 głosów



Literatura faktu: 1945 wojna i pokój- Magdalena Grzebałkowska - liczba głosów 1369



Horror: Bazar złych snów - Stephen King - liczba głosów 3630


Literatura Obyczajowa / Romans: Maybe Someday - Colleen Hoover - liczba głosów 2003




Fantastyka / Fantasy: Czerwona Królowa - Victoria Aveyard - liczba głosów 2357 



Science Fiction:  Futu.Re - Dmitry Glukhowsky - liczba głosów 1435 


Autobiografia/ Biografia/ Wspomnienia: -Życie na pełnej petardzie czyli wiara polędwica i miłość - liczba głosów 1635



Literatura Młodzieżowa: Wroć jeśli pamiętasz - Gayle Forman - liczba głosów 1493



Powieść Historyczna: Światło którego nie widać - Anthony Doerr - liczba głosów 2332



O to wszyscy laureaci plebiscytu Książka Roku 2015.

 
Co ja sądzę o wynikach 
W większości książek nie czytałam tylko słyszałam o nich , ale co do kategorii literatury dla młodzieży uważam że było pare lepszych książek od Wróć jesli pamiętasz ale to tylko moje zdanie.


A wy co sadzicie o wynikach zgadzacie się z nimi czy może mieliście inne typy ??

7 komentarzy:

  1. Jestem zadowolona, że w kategorii 'Literatura obyczajowa/Romans' najwięcej głosów zdobyło "Maybe Someday" :) Sama na nią głosowałam, chociaż przyznam się, że zrobiłam to dlatego, że z danych pozycji przeczytałam tylko ją. Pomimo iż nie miałam porównania, to według mnie ta książka naprawdę zasługiwała na wyróżnienie :D Jeżeli ktoś chce wylać trochę łez, to zachęcam do przeczytania! xD
    Cieszę się również,że w 'Fantastyce/Fantasy' wyróżniona została "Czerwona Królowa" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, bardzo mi się podoba. Jestem głównie fanem fantastyki, a jest jej tu sporo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się w końcu zabrać za "Światło, którego nie widać" i "Czerwoną Królową" :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    http://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zadowolona z wyników, znalazło się tam kilka pozycji, na które głosowałam :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę przeczytać "Zostań jeśli kochasz" :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu nominowałaś mnie Libster Blog Award :) Dziś odpowiadam na nominację :)
    http://nerdprostozksiazki.blogspot.com/2016/03/liebster-blog-award-1-2-i-3.html

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej zadowolona jestem z wyniku w kategorii powieść historyczna.,,Światło,którego nie widać" to rewelacyjna książka!zwycięzca kategorii autobiograficznej również w pełni sobie na nie zasłużył.w innych kategoriach głosowałam inaczej,ale zwycięskie pozycje są naprawdę bardzo dobre 😊
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger