sobota, 23 stycznia 2016

C.J.Daugherty- Zbuntowani


Tytuł: Zbuntowani 
Tytuł oryginału: Night School Resistance 
Autor: C.J.Daugherty 
Tłumaczenie: Małgorzata Hesko - Kołodzińska 
Data wydania: 22.10.2014
Liczba stron: 393
Wydawnictwo: Otwarte 

Zbuntowani to kolejna część sagi Wybrani wszystkie są tak samo emocjonujące. 

Po ataku Nathaniela szkoła staje się miejscem paranoicznym - jest w niej więcej strażników niż uczniów. Ceną za bezpieczeństwo podopiecznych jest ich wolność. Zdesperowana Allie zrobi wszystko, by powstrzymać podstępnego wroga. Zgadza się nawet na udział w niebezpiecznych nocnych misjach zorganizowanych przez Lucindę. Carter i Sylvain są gotowi walczyć u jej boku. Obaj ją kochają, ale żaden z nich nie będzie czekać wiecznie. Dziewczyna musi podjąć jedną z najważniejszych decyzji w swoim życiu. 

,,Tak bardzo próbujemy nikogo nie skrzywdzić, że krzywdzimy wszystkich"

Allie i Rachel przebywają po za szkołą, ukrywają się w posiadłości Sylvaina ale nie na długo bo Nathaniel znajdzie ją wszędzie wiec Allie musi wracać do szkoły.

,,Miłość to: zależy mi na tobie. Ufam ci. Rozumiem cię. Chcę być przy tobie. A zakochanie... (...) A zakochanie to: zrezygnowałabym dla ciebie ze wszystkiego, nawet z siebie. Nie mogę bez ciebie żyć"

Bardzo mi się podoba historia Allie wciągnęła mnie już przy pierwszym tomie, gdzie była jeszcze zwykłą dziewczyną która została wysłana przez rodziców do szkoły o której mało kto słyszał, a gdy czytam teraz Allie jest już dojrzałą dziewczyną która musi podejmować poważne decyzje. Jednak jest też coś co mi się nie podoba bo są dobre jak i złe strony, nie podoba mi się to że ten trójkąt miłosny sie tak długo ciągnie ta niepewność wyboru głównej bohaterki po paru częściach robi sie nudna, drugą rzeczą która mi sie średnio podobała była sprawa szpiega liczyłam na jakieś zaskoczenie a wyszło tak że sama się domysliłam zanim do tego doszłam więc tu liczyłam na cos więcej, ale reszta jak najbardziej mi sie podobała. 
Autorka naprawdę stworzyła świetną serię i jestem jej wdzięczna za to że mogę je przeczytać.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Moc Recenzji , Blogger