wtorek, 3 listopada 2015

*post gościnny* "Po tamtej stronie ciebie i mnie" by QOB&W



Hej! Tutaj Queen of black & white!
Dzisiaj postanowiłam że napisze o książce, którą całkiem nie dawno przeczytałam.. mianowicie "Po tamtej stronie ciebie i mnie"
Od razu mówię że książka chwyta za serducho, i ja płakałam już na 12 stronie.
Powieść jest o dziewczynie która kochała tak mocno, że pękło jej serce. Dziewczyna już na 10 stronie umiera, i z innej perspektywy patrzy na świat, który dopiero wtedy zaczyna rozumieć. Brie - główna bohaterka, ma idealne wręcz życie... kiedy je traci poznaje prawdziwie ludzi którzy ją otaczali, poznaje tajemnice, ale także pozaje siebie, dowiaduje się szokujących faktów, poznaje ludzi którzy tak samo jak ona stracili życie. Książka super klimatyczna, pełna przystojnych postaci ( *-*  Patrick Team )
Ogólnie w pewnym momencie rzuciłam książką, jeszcze później płakałam, trochę się bałam... Jak widzicie wszystko się dzieje, nie ma nudy. Nie chciałabym zdradzać czegokolwiek, ponieważ na prawdę chciałabym aby każdy z was przeczytał tą książkę.

autor: Jess Rothenberg
liczba stron: 415
wydawnictwo: Amber


Nie jestem zbyt dobra w recenzowaniu książek, więc wybaczcie, ale zapraszam wpaść na mojego bloga, o trochę innej tematyce.
Zapraszam na : queen-of-black-and-white.blogspot.com

Pozdrawiam, i dziękuje za współprace Asi
queen of black & white

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Moc Recenzji , Blogger