wtorek, 3 listopada 2015

C.J.Daugherty - Wybrani

Witam was w pierwszym listopadowym poście, mamy jesień wiec czas żeby usiąść przy kawie lub ciepłym kakałku i przeczytać jakąś dobrą książkę i dziś mam dla was recenzje jednej z takich książek. Co to za książka? Napewno juz o niej slyszeliscie jest to pierwszy tom serii Wybrani.



Tytuł: Wybrani 
Tytuł oryginalny: Night School 
Autor: C.J.Daugherty 
Wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte 
Tłumaczenie: Martyna Bielik 
Ilość stron: 440
Rok wydania: 2013 



Gdy wszyscy wokół kłamią, komu zaufasz ? 



Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana - kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców. Gdy w Akademii dzieje się cos strasznego Allie zaczyna rozumieć że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain?  A może outsider Carter?

Jaką tajemnicę kryje historia rodziny dziewczyny ?
Kim tak naprawdę jest Allie



Wybrani to pierwsza część bestsellerowej sagi. Książka jest skazana na sukces, przepis na niego doskonale zna brytyjska redaktorka Wybranych, ktora odkryła również Stephanie Meyer (autorkę kultowego Zmierzchu). Dotychczas prawa do wydania książki zostały sprzedane do 18 krajów.

Bardzo fajna książka, jest napisana tak lekkim językiem że nie wiadomo kiedy a już mamy pół książki za sobą.

Allie na poczatku jest źle nastawiona do tej szkoły i ludzi chodzącej do niej. Dopiero po jakimś czasie się przekonuje do tego miejsca i znajduje przyjaciół.

Ja czytając książkę cały czas się zastanawiałam który to Carter a który Sylvain wam oszczedze tych domysleń i pokaże wam ich

Sylvain jest ważną szychą w Akademii.


Carter za to jest takim jakby odludkiem z którym nikt nie gada.


Wystarczy bo bym wam za dużo zdradziła. Koniecznie siegnijcie po tę książkę bądź całą serię.

Jest 5 części
- Wybrani
- Dziedzictwo
- Zagrożeni
- Zbuntowani
- Niezlomni


5 komentarzy:

  1. Świetna recenzja. Sama czytałam wybranych i jestem zachwycona. Czekam na kolejną recenzje ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tej książki, szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę o tej serii, ale z pewnością by mi się spodobała :) Muszę w wolnej chwili załatwić sobie te książki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta seria i właściwie mam ją zaczętą jednak na komputerze i jakoś tak nie ciągnie mnie by kontynuować , więc musze zakupić xD

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą książkę i nawet zaczęłam ją czytać, ale początek jakoś strasznie się ciągnie i mnie nie przekonał. Twoja recenzja zachęciła mnie, by sięgnąć po nią znowu. W końcu i Tobie i mojej mamie się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niee, to nie mój typ książek. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger