sobota, 19 stycznia 2019

Moje serce w dwóch światach- Jojo Moyes



,,Moje serce w dwóch światach” to kolejna część po ,,Zanim się pojawiłeś i ,,Kiedy odszedłeś". Poznajemy w niej dalsze losy Louisy Clark 

Lou zostaję zatrudniona jako asystentka żony bogatego nowojorczyka. Przenosi się więc do Nowego Jorku zostawiając w Anglii swojego chłopaka Sama. Zaczyna tam nowe życie poza Nathanem nie zna tam nikogo, musi dostosować się do grafiku Agnes-młodej nowojorskiej damy. Na początku wszystko układa się jak najlepiej Louisa nawet myśli, że jej pracodawczyni staję się jej przyjaciółką, gdyż powierza jej pewien sekret, o którym nikt nie wie. Niestety nie wie, że przez tą niby przyjaźń i tajemniczy sekret może wpaść w kłopoty. Jednak nawet w trudnych chwilach znajdują się dobrzy ludzie, którzy chcą jej pomóc.

Jakby tego było mało, miłość na odległość jest dużym wyzwaniem ona w wielkim świecie, w którym spotyka mężczyznę łudząco podobnego do zmarłego Willa, on w Anglii gdzie koło niego zaczyna się kręcić pewna kobieta.

Zaczynając byłam trochę zrezygnowana, ponieważ myślałam, że kupiłam źle przetłumaczoną książkę jak się później okazało po wymienieniu przez księgarnie ta druga była taka sama więc już czytałam ją do końca przymykając oko na to. Poza tym byłam zachwycona i tak samo, jak w poprzednich częściach znów przeżywałam wszystko razem z Lou.

Jak się zmieniła Lou w ciągu tych trzech części ?

Na pewno nabrała pewności siebie w pierwszej części nie ruszała się nigdzie poza domem i pracą natomiast w dalszych częściach była w Paryżu Anglii i na końcu w Nowym Jorku. Zaczęła żyć tak jak prosił Will.

Książka jest napisana lekkim językiem, bardzo przyjemnie się czyta i aż ciągnie do poznawania dalszych historii bohaterów. Miłym akcentem ze strony autorki było wspomnienie o Polsce szkoda, tylko że w tak słabym świetle została przedstawiona. Jeśli chodzi o bohaterów, to tak jak w poprzedniej części zostali bardzo dobrze wykreowani. Mimo że to ostatnia część o Louisie Clark mam cichą nadzieję, że autorka kiedyś jeszcze powróci do kontynuacji jej dalszej historii. 

Planuję także przeczytać inne powieści tej autorki. Możecie pisać jakie czytaliście i jak wam się podobały. 



Autor: Jojo Moyes
Data wydania: 2018.06.04
Ilość stron: 512
Wydawnictwo:Znak

10 komentarzy:

  1. Tak jak "Zanim się pojawiłes" bardzo mi się podobała, tak przy "Kiedy doszedłeś" nie mogłam przebrnąć. Książka była pisana dla mnie przez siłę, a Lou ogromnie mnie denerwowała. Nie sądziłam, że Moyes może stworzyć kolejny tom. Opis wydaje się ciekawy. Może jeszcze siee skuszę. Mam nadzieję, że nie będzie tak słaba jak II tom. Pozdrawiam Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zanim się pojawiłeś" - kocham całym sercem :) Jednak "Kiedy odszedłeś" jakoś niespecjalnie mnie porwała :) Fajnie że Jojo Moyes napisała 3 część :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tylko Zanim się pojawiłeś i boję się trochę kontynuacji. Mam wrażenie, że to zamknięta historia i nie trzeba nic dodawać. Może ciekawość kiedyś zwycięży i przeczytam. Zobaczę co czas pokaże. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Totalnie nie ciągnie mnie do tej autorki. Świadomie nie podjęłabym się czytania. Za dużo jej wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po przeczytaniu jednej jej książki już mam kolejną na liście. Tą też dodam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam, jak dla mnie świetna, ale powinna to być osobna historia, a nie trzecia część ;D

    ejno.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej książki z cyklu i raczej nieprędko to zrobię. Nie przepadam za aż tak emocjonalnymi historiami. Chyba wolę trupy i śledztwa :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam tylko pierwszą część, a druga czeka na półce. Muszę nadrobić zaległości, bo zaciekawiłaś mnie tą trzecią częścią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta seria jest jedną z lepszych. Chociaż 2 tom był słabszy niż 1 i 3 to i tak całość oceniam bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałaś jeszcze inne książki Jojo Moyes ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger