niedziela, 19 czerwca 2016

Zostań ze mną- J.Lynn


Tytuł: Zostań ze mną Tom 1
Tytuł oryginału: Stay With Me
Autor: J.Lynn (Jennifer L. Armentrout)
Tłumaczenie: Julia Wolin
Cykl: Zaczekaj na mnie 
Wydawnictwo: Amber 
Data wydania: 29 stycznia 2015

Książka nominowana w Plebiscycie Książka Roku 2015

Są blizny, które chcesz ukryć. Lecz najgorsze są te, których nie widać...

Calla to dwudziestojednoletnia dziewczyna pokrzywdzona przez los, bo doświadczyła takich rzeczy których żaden dorosły nie doświadczył. Nie robiła wielu rzeczy oczywistych dla jej rówieśniczek. Nie chodziła na imprezy, nie całowała sie z chłopakiem. Przeżyła za to coś, czego nie powinno przeżyć żadne dziecko. Wciąż nosi blizny na ciele i na duszy. Do tej pory nie może zapomnieć co zrobiła jej matka. Wyjeżdża, ale niestety z pewnych powodów musi tam powrócić. Gdy wraca nie zastaje matki, ale poznaje tajemniczego przystojnego Jaksa. Czy Calla poradzi sobie z kłopotami w które wpakowała ją jej własna matka ??

,,Najlepsze w życiu rzeczy, rodzą się ze złych pomysłów" 

Zostań ze mną to powieść z gatunku New Adult, wcześniej nie spotkałam się z książkami tego typu, ta książka, jest pierwszą ale napewno nie ostatnią którą przeczytam.


Książka jest napisana tak, że czyta się ją bardzo szybko, bardzo mi sie spodobała i już zaczęłam drugą część. Autorka pokazuje tu w jakie kłopoty można się wpakować przez narkotyki i alkohol. W książce znajdują się też momenty erotyczne ale nie jest to zbytnio nakreslane co mi się bardzo podoba, bo nie lubie gdy sceny erotyczne przeważają większą część. Co do bohaterów, to czytając zrobiło mi się smutno i szkoda Calli, ponieważ musiała przeżyć taką tragedię i jeszcze problemy z matką narkomanką i alkoholiczką. A Jax z tego jak go opisuje Calla jest całkiem przystojny, lecz też nie wspomina dobrze przeszłości. 


Na zakończenie powiem że ta książka w sam raz nadaje się na wakacje, które są tuż tuż. 

Moja ocena 9/10

Gorąco polecam. Jeśli ją czytaliście napiszcie jak wam się podobała?? A jeśli nie to może warto po nią sięgnąć.


Pozdrawiam ;) 




4 komentarze:

  1. Na pewno sięgnę po tą książkę- opis jest naprawdę fantastyczny ;) Tak więc dziękuje za polecenie książki :)
    http://swiatrico.blogspot.com/2016/06/panika-lauren-olivier.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajdzie się na mojej liście "Chcę przeczytać!", szkoda tylko, że będzie jakaś 150 w kolejności, no ale może coś się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam nigdy nic o tej książce, ale zapowiada się bardzo owocnie. Może niedługo znajdę ją w bibliotece i koniecznie przeczytam.
    Pozdrawiam cieplutko kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I oto kolejna książka, którą muszę przeczytać :D Przypomina mi troszeczkę "Kochani dlaczego się poddaliście", więc musi być naprawdę dobra. Świetna recenzja! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger