wtorek, 28 czerwca 2016

Z ciemnością jej do twarzy – Kelly Keaton

Hejka :)




Piękno naznaczona złem.…
Miłość naznaczona klątwą.…

  Najdroższa, piękna Ari…
Jeśli czytasz ten list, to znaczy, że mnie znalazłaś. Miałam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Przepraszam, że Cię porzuciłam.
Wiem, że to słabo zabrzmi, ale nie było innego wyjścia. Wkrótce zrozumiesz dlaczego i za to też Cię przepraszam. Zakładam, że dostałaś to pudełko w Rocquemore, więc teraz musisz uciekać. Trzymaj się z dala od Nowego Orleanu i od tych, którzy mogą Cię rozpoznać. Tak bym chciała móc Cię uratować. Serce mi pęka na myśl, że staniesz w obliczu tego, co sama przeżyłam. Bardzo Cię kocham, Ari. I przepraszam. Przepraszam Cię za wszystko. Nie jestem stuknięta. Zaufaj mi. Proszę, córeczko, UCIEKAJ.

Książka jest historią Ari, wściekłej, zbuntowanej nastolatki, która  do końca nie wie kim jest i cały czas poszukuje prawdy o sobie. Przenieśmy się parę lat w przeszłość, do osamotnionego i magicznego miejsca zwanego Nowym Orleanem, które wyniszczone przez huragan zostało wykupione przez dziewięć bogatych rodzin. Przenieśmy się więc do miejsca, które wybiera się Ari, by odkryć całą prawdę o sobie samej, przy czym pomaga jej oszałamiająco przystojny pół-wampir, Sebastian.
  Co takiego wspólnego ma z nią mitologiczna Meduza i do jakich celów pragnie wykorzystać Ari Grecka bogini Atena? Nowy 2 to miasto pełne przeróżnych niespotykanych istot, hybryd i najrozmaitszych tajemniczych potworów. Właśnie w tym miejscu Ari odkryje całą prawdę o sobie i to o wiele bardziej nieprawdopodobną, niż mogłaby sądzić.

Owa historia Ari Selkirk wykonała taką rzecz, że zapomniałem o całym otaczającym mnie normalnym świecie… Ari to pozornie normalna zbuntowana nastolatka, która jako małe dziecko trafia do sierocińca. Z mijającym czasem sierociniec zmienia się w różne rodziny zastępcze, aż trafia do Casey i Bruca Sandersonów, którzy kochają ją jak własne dziecko i nie zważają na to że jest „odmienna”, jej wygląd różni się od normalnych dzieci, a wszystko przez srebrzyste włosy i piękne szmaragdowe oczy.
Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem pomysłowości autorki i wykreowanego miejsca w jakim się toczy cała ta powieść. To prawdziwa uczta dla wyobraźni.
Okładka dodatkowo mnie zachęciła, by jak najszybciej sięgnąć po tę powieść i zanurzyć się w jej treść. I choć nie powinno się oceniać książki po okładce, to tym razem było całkowicie inaczej. Zarówno jedno jak i drugie tworzy genialną spójność, kolory są fantastyczne, a co do treści to… przekonajcie się sami czytając książkę Kelly.
  Naprawdę gorąco polecam, szczególnie osobą rzadko sięgającym po fantastykę. Książka was nie zawiedzie.
  Jak dla mnie powieść genialna i ze zniecierpliwieniem czekam na kolejną część.

Autorka: Kelly Keaton
Tytuł: Z ciemnością jej do twarzy
Tytuł oryginału: Darknees Becomes Her
Wydawnictwo:  Znak emoticon
Cykl: Bogowie i potwory
Przełożyła: Anna Gralak
Ilość stron : 264
Projekt okładki: Witold Szymaszkiewicz
Korekta: Bogumiła Gnypowa
Opieka redakcyjna: Magdalena Zielińska

Pozdrawiam ciepło ;-)
Tom 18

5 komentarzy:

  1. Fabuła mnie zainteresowała. Mogłabym się skusić na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Wszystko w tej książce jest interesujące. Począwszy od okładki, przez tytuł i na opisie kończąc. Recenzja świetna ;) Muszę sięgnąć po tę pozycję!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać, aż przeczytam tę książkę!
    Jak tylko zobaczyłam okładkę już mnie zaciekawiła, po Twojej recenzji mam ochotę już ją przeczytać ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie skuszę się na tę książkę, ale ta okładka... Nie zachęca ani trochę! Dobrze przynajmniej, że treść jest lepsza. Bardzo zachęcająca recenzja, w wolnej chwili przyjrzę się tej pozycji bliżej.
    Pozdrawiam:)
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko kiedy mogę spotkać się z książką, która wciąga mnie do reszty, a skoro mówisz, że ta Ciebie wciągnęła, to będę musiała ją przetestować :) http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger