czwartek, 24 marca 2016

Wiosna nadchodzi zmiany na blogu - nowy wyglad + wiersz

Hejka

Dziś przychodzę do was hmm z czym ja przychodzę, z nowym wyglądem z klimatem wiosennym tak właśnie z tym, bo chociaż za oknem jeszcze nie widać wiosny u mnie na blogu już zagościły klimaty wiosenne. Pojawił się nowy szablon w kolorach zieleni oraz mój znajomy Tomek napisał wiersz w tematyce wiosennej wiec zapraszam do przeczytania wiersza ponieważ jest świetny.

Wygląd bloga



Wiosna

Ciemność w światło się przemienia,
cieplejszy wiatr przegania złe wspomnienia.
Życie spod cienia śniegu wreszcie wyskoczy,
możesz z radością otworzyć swe oczy.

Ptaki śpiewają pięknie,
Zieleń na drzewach pojawia się wszędzie,
a w sercu twym rozlega się jedno wołanie:
Wiosna! Ach to Ty!
Ten cieplejszy wiatr,
i kręci się świat, aż chce się żyć.

Moc radości sili twe kości,
na wiosnę wśród nas nie ma złości,
każdy się cieszy powrotem do życia,
nawet przyroda się budzi z zimowego zaszycia.

Czujesz tą siłę i witalność w sobie?
Odpowiedź jest jedna:
Wiosna przyszła ku tobie!

Czyż ten wiersz nie jest piekny ??

Co do szablonu pewnie juz widzieliście go na blogu mam nadzieję że wam się podoba. Ale i tak chcę znac waszą opinię co do wiersza i wygladu bloga ;)

O kurcze zapomniałabym zbliżają się przecież święta Wielkanocne chcę wam życzyć dużo czasu na czytanie podczas tych świąt, mokrego dyngusa,
smacznych święconek i ogólnie Wesołych świąt spedzonych w gronie najbliższych.



Teraz to juz chyba wszystko :D

4 komentarze:

  1. Nowy wygląd jest na prawdę fajny ;D
    A wiersz jest dobry ;D
    Ja tam na poezji się nie znam ale się mi podoba ;D

    Pozdrawiam
    https://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie tutaj :) Tobie również wesołych świąt :)
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny szablon - taki napawający energią :)
    Wiersz też jest pełen radości, która na wiosnę jest bardzo potrzebna
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny szablon !
    Świetny blog obserwuję :
    Mój blog też jest o książkach więc jak chcesz to możesz wpaść :) http://maasonpl.blogspot.com/
    WESOŁYCH ŚWIĄT !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger