wtorek, 8 grudnia 2015

Post świąteczny - ozdoby i inne


Zbliżają się święta , za nami juz Mikołaj i pewnie mnóstwo prezentów znalezionych przez was pod poduszką, oczywiście i do mnie zawitał Święty i podrzucił mi książeczkę Papierowe miasta jak przeczytam to pojawi się recenzja. I jak już jesteśmy w klimacie świąt chce wam dziś pokazać troszkę inne rzeczy niż książki ale po części z nimi związane. Będą to świąteczne ozdoby takie jak: kartki,zakładki, bombki, oraz świąteczne prezenty, no bo kto nie kocha dostawać prezentów.

A o to parę propozycji świątecznych kartek które możemy wysłać do przyjaciół lub książkowego znajomego.


Kartki 


Taką kartkę możecie zrobić sami :)






Najlepsze kartki są robione własnoręcznie.

Zakładki


Każdy czytając książkę lubi wsadzić sobie zakładkę zamykając książkę może na święta zrobicie własne świąteczne propozycje poniżej









Takie książeczki pomogą wam w robieniu świątecznych dekoracji. 

Prezenty 



I doszliśmy do świątecznych prezentów, bombki jednak wam odpuszczę. Hmm co mogę wam zaproponować książki bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. 


Najlepiej jakieś książki związane ze świętami wiec najlepszą książką będzie Podaruj mi miłość zawiera ona 12 świątecznych opowiadań, i chyba każdy się z niej ucieszy.  

Na koniec co prawda przedwcześnie ale chcę wam wszystkim życzyć wesołych spokojnych i rodzinnych świąt oraz masę prezentów. I dziękuję za to że jesteście że odwiedzacie i czytacie mojego bloga jeszcze raz dziękuję. 


3 komentarze:

  1. Jakie cudne rzeczy *-*
    Ta zakładka z myszką mnie rozwaliła no jest słodka *-*
    Podaruj mi miłość najlepszy prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kartki i zakładki DIY. Uważam, że takie są najlepsze i od serca. Dlatego zawsze przed świętami całą rodziną robimy kartki i ozdoby świąteczne.
    Podaruj mi miłość sama dostałam, ale czekam na święta, aby poczuć ten magiczny klimat <3

    http://optimistic--soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty wykonane samodzielnie są najpiękniejsze, zakładki i kartki świetne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger