wtorek, 1 grudnia 2015

Jak być szczęśliwym albo chociaż mniej smutnym

Ćwiczenia ze szczęścia - dla każdego, kto bywa smutny albo ma po prostu zły dzień.



Ta książka nie dostarcza gotowych rozwiązań. Nie daje prostego przepisu na nieustanne szczęście i spełnienie. Nie zawiera banalnych złotych myśli. 

Ta książka nie osadza - Ta książka rozumie 
Jest jak przyjaciel, który będzie przy tobie w chwilach smutku. Przed którym nie musisz niczego udawać. 

Powiedzmy sobie od razu: TO NIE JEST ZWYKŁA KSIĄŻKA . Jeśli myślisz, że to kolejny poradnik, który ma wykreować idealną wersję Ciebie, albo śmieszne czytadło, które po 10 minutach odłożysz w kąt, to bardzo się mylisz. Ta książka jest przyjacielem, który pomoże Ci przejść przez chwile smutku. Nie ocenia, nic nie każe, po prostu pomaga spojrzeć na niektóre rzeczy z innej perspektywy i nieraz wywoła uśmiech na Twojej twarzy.




CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU?



- Pytania, na które możesz odpowiadać za pomocą rysunków.

- Zadania związane z rysowaniem, robieniem zdjęć, wklejaniem i wycinaniem.

- Testy i ćwiczenia do wypełnienia, dzięki którym poznasz lepiej swoje emocje, nastroje i pragnienia,

- Zadania do wykonania poza książką (np. wyjście do kina),

- Ćwiczenia z planowania przyszłości w ciekawej graficznie formie, 

- Cytaty o szczęściu, smutku, radości, emocjach. 





Moim zdaniem jest to książka podobna do Książka pod tytułem , To nie książka , moze nie tak dokładnie ale jest pare rzeczy podobnych. Ja osobiscie nie kupiłabym tej książki gdyż to mnie nie interesują takie książki. Ale może wam sie akurat spodoba

Moja ocena: 5/10

Napiszcie co niej sądzicie ?? 

1 komentarz:

  1. Miałam okazję ją kupić w biedronce bodajże ale zrezygnowałam z niej na rzecz innej ;D
    Może kiedyś po nią sięgnę ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger