niedziela, 27 grudnia 2015

All I Want For Christmas - Book Tag

https://mummadiariesdotcom.files.wordpress.com/2013/12/all-i-want-for-christmasw.jpg

Witam po krótkiej przerwie, ostatnio nic nie dodawałam gdyż przyczyną był brak tematu i czasu. Chciałam was za to bardzo przeprosić, ale teraz postaram się dodawać coś częściej. Dziś mam dla was świąteczny Tag, co prawda święta się już kończą ale jeszcze są.

1. Jakiego fikcyjnego bohatera chciałabyś znaleźć pod choinką ??

No cóż, ciężko wybrać jednego ale myślę że byłby to Carter z Wybranych dlaczego ? Może dlatego że chciałabym poznać jego historię

2. Jakiego fikcyjnego bohatera chciałabyś pocałować pod jemiołą ?? 

Nie ma chyba takiego bohatera , który by mi się tak spodobał że chciałabym się z nim całować. 

3. Piszesz list do Świętego Mikołaja , jakie 5 książek chciałabyś dostać ? 

  • Podaruj mi Miłość 
  • Maybe Someday 
  • W śnieżną noc 
  • Pewnego dnia 
  • Całą serię Rywalek 

4. W Hogwarcie jest sekretny Mikołaj, co chciałabyś dostać ??

Hmm co by to mogło być może cały wór książek albo magiczną rożdżkę. 

5. Masz możliwość spędzenia dnia z bohaterami  książek i aktorami którzy wcielili się w nich w adaptacji filmowej. Kogo byś wybrała ??

Nina Dobrev czyli Elena Gilbert i Ian Somerhalder jako Damon Salvatore z nimi bym chciała spędzić dzień. 

6. Możesz zaprosić 10 fikcyjnych bohaterów na Sylwestra. Kogo zaprosisz ??

- Damon (Pamiętniki wampirów)
- Carter i Sylvain (Wybrani)
- Rose i Dymitra (Akademia wampirów)

Nie wiem kogo jeszcze, nikt mi ni przychodzi już do głowy

7. Jaka postać byłaby dobrym Świętym Mikołajem. 

Nie wiem chyba nie znam takiego bohatera 

Nominuję wszystkich którzy chcą zrobić ten tag 

5 komentarzy:

  1. Miałam wykonać ten Tag, ale z braku czasu zapomniałam.
    Czekam na dalsze posty.
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobał mi się ten tag! Może go zrobię :) Serio nie masz bohatera, którego chciałabyś pocałować? Boże ja mam z 10 :P hahaha Dobry wybór książek do listu. Z Damonem to bym chciała spędzić dzień! ahhhhh ale bez Eleny! Już wolałabym Katherine ale tą serialową. Ostatnie pytanie trochę trudne. też nie mam pojęcia kto mógłby być dobrym Świętym Mikołajem...
    Pozdrawiam :)

    RosePerdu Books

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny tag ja czytałam "Maybe someday" i całą serię Rywalek, ale "W śnieżną noc też bym chciała :)
    http://recenzjetosboker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag! Niestety po świętach już, więc nie zrobię. Jak będzie kolejny to daj koniecznie znać!
    Zapraszam na LBA
    http://ksiazkiwpiekle.blogspot.com/2015/12/krol-piekie-1-lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger