czwartek, 26 listopada 2015

Albo Albo TAG

Ostatnio zostalam nominowana do Albo Albo TAG przez Dominke z bloga modnaksiazka.blogspot.com za co bardzo dziekuje. Tak wiec zapraszam do czytania.


1. Wolałabyś na swoim blogu publikowac tylko recenzję czy tylko posty okołoksiążkowe ??

Myślę że wybrałabym tylko recenzję.


2. Wolałabyś zawsze widzieć ekranizację książki najpierw zanim ją przeczytasz,czy przeczytać książkę ale nigdy nie obejrzeć filmu. 

Chyba wolałabym przeczytać książkę i nigdy nie zobaczyć filmu gdyż mogłabym przeżyć te emocje czytając książkę a jakbym wczesniej widziała film to książka juz by nie dała mi tylu wrażeń. 

3. Wolałabyś mieć listę wszystkich książek w swoim życiu czy posiadać egzemlaprz swojej pierwszej ulubionej książki ?? 

Z pewnością listę wszystkich książek wiedziałabym wtedy ile juz ich przeczytałam.


4.Wolalabys nalezec do klubu książkowego , w ktorym nie ma osób z blogosfery i spotkać sie z nim regularnie czy spotkać sie raz w roku z najlepszym przyjacielem z blogosfery? 

Fajnie by było należec do takiego klubu książkowego gdzie można wymienić się opiniami z innymi czytającymi dlatego wybrałabym klub książkowy. 

5. Wolałabys mieć czas, by przeczytać wszystkie książki, jakie tylko chcesz , czy mieć pieniądze , by kupic wszystkie książki jakie tylko chcesz ? 

Trudny wybór bo chciałabym jedno i drugie ale chyba wybiore czas bo bez tego nie przeczytam żadnej ksiazki. 

6. Gdyby ekranizowano Twoją ulubioną książke, wolałbys mieć kontrole nad tym kto będzie w obsadzie , czy nad tym co znajdzie sie w scenariuszu ? 

Chcialabym miec kontrole nad scenariuszem moglabym decydowac o roznych momentach ktore maja sie pojawic a czasem sa pomijane przez co film traci na wartosci.

7. Wolalabys miec ulubiona ksiazkowa supermoc czy ulubiona ksiazkowa technologie ? 

Pewnie ze supermoce np teleportacje albo czytanie w myslach nie odmowilabym takich mocy 

8. Wolalabys przeczytac niesamowita ksiazke ze slabym zakonczeniem czy slaba ksiazke z dobrym zakonczeniem ? 

Niesamowita ksiazke ze slabym zakonczeniem. 

9. Wolalabys nie byc w stanie czytac w jadacym pojezdzie czy nie byc w stanie czytac na lezaco ? 

Nigdy nie czytam w pojezdzie gdyz jest niewygodnie wiec moglabym zrezygnowac z czytania w pojezdzie za to z czytania na lezaco nigdy nie zrezygnuje. 

10. Wolalabys zapomniec tresc ulubionej ksiazki lub serii by moc ja przeczytac ponownie po raz pierwszy czy zapomniec tresc wszystkich kiepskich ksiazek , ktore przeczytales ? 

Zdecydowanie zapomniec tresc wszystkich kiepskich ksiazek.




Ja nominuje
 

4 komentarze:

  1. Mam trochę zastrzeżeń i rad co do posta :)
    Odpowiedzi bardzo fajne, niektóre mi się spodobały, jednak razi mnie tutaj brak użycia polskich znaków i brak jakiejkolwiek interpunkcji. Nie to, że się czepiam, ale przed np. gdyż przecinek być musi.
    Nie podoba mi się odpowiedź numer jeden, że gdyby nie recenzje nie miałabyś po co prowadzić bloga - ale przecież bloga prowadzi się z pasji, a nie z wyciągania jakichkolwiek korzyści. Posty okołoksiążkowe, takie jak TAGi są świetnym urozmaiceniem.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że mój komentarz da do myślenia. Lubię Twojego bloga i myślę, że następne posty będą o wiele lepsze ;)
    czytamboczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, mam jednak pytanie, czy te pytania, na które odpowiadałaś, mam odpowiedzieć? Z niektórymi Twoimi odpowiedziami się zgadzam, ale z niektórymi nie. Np, czasami wolę obejrzeć film po książce, a czasem przed jak po prostu nie dam rady czytać powieści. No i jak pisał Kuba, interpunkcja, brakuje polskich znaków i tych przecinków. Ale myślę, że weźmiesz nasze uwagi do serca, a kolejne posty będą jeszcze lepsze ;)

    Pozdrawiam .;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na te same pytania a jeśli chodzi o interpunkcje i brak polskich znaków to wina mojego komputera który juz jest stary i nie da się na nim wstawiać takich właśnie znaków

      Usuń
  3. Zgadzam się z Tobą w niektórych odpowiedziach :D
    Dziękuje za nominację <3

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger