niedziela, 16 lutego 2020

Z otchłani - Martyna Senator


Autor: Martyna Senator
Tytuł: Z Otchłani 
Cykl: Z miłości (tom 2)
Ilość stron: 332
Wydawnictwo: Czwarta Strona 

Po poruszającej powieści „Z popiołów” przyszedł czas na zapierające dech „Z otchłani”. Kolejna odsłona świetnie zapowiadającej się serii Martyny Senator.

W milczeniu podnoszę się z krzesła, zakładam kurtkę i ruszam w stronę drzwi. Moje nogi drżą, głowa huczy od nadmiaru chaotycznych myśli, a serce powoli pęka na pół. Adam chwyta mnie za rękę. Po raz kolejny przeprasza. Błaga o wybaczenie. Zapewnia, że mnie kocha. Napędzana gniewem biorę zamach i uderzam go pięścią w twarz. Mocno. Najmocniej, jak tylko potrafię. Jest w szoku. Nie przypuszczał, że kiedykolwiek go uderzę. A ja nie przypuszczałam, że kiedykolwiek mnie zdradzi.

Po wyznaniu Adama świat osunął się Kaśce spod nóg. Nic nie jest takie, jak sądziła. Kiedy na jej drodze staje Szymon, dziewczyna ani myśli dać szansę miłości z Tindera. Gdyby wszystko mogło być zupełnie proste, a nie kompletnie zagmatwane, życie byłoby znacznie przyjemniejsze. Ale czas dać spokój mrzonkom i zacząć żyć według nowych zasad.

(Opis z lubimy czytać)

Martyna Senator ukończyła informatykę i ekonometrię na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Na co dzień jest jednym z trybików w międzynarodowej korporacji. Pisze niezależnie od pory dnia i nocy, a zamiast kwiatów woli dostawać długopisy. Kocha górskie wycieczki, a w wolnych chwilach najczęściej gra na gitarze i pisze piosenki. Jest zodiakalnym lwem, ale wie, co to pokora. Ceni szczerość i konstruktywną krytykę.

Autorka książek: „Kiedy wolność mówi szeptem” (2015r.), „Zanim zgasną gwiazdy” (2016r.) oraz „Ósmy kolor tęczy” (2016r.).

Obecnie pracuje nad serią New Adult, którą rozpoczyna powieść „Z popiołów”.
*Źródło: Czwarta strona



Druga szansa to coś więcej niż przebaczenie. To także zaufanie.

,,Z otchłani" to drugi tom z cyklu Z miłości taka jakby kontynuacja ,,Z popiołów" ale nie do końca. W tej części poznajemy historię Kaśki, która w poprzedniej części była na drugim planie.

Kaśka podczas spóźnionej kolacji walentynkowej dowiaduje się od swojego chłopaka, z którym jest od 5 lat, że ją zdradził po tej wiadomości, dziewczyna popada w rozpacz. Umawia się z przyjaciółką w barze, lecz zamiast Mirki pojawia się nieznajomy mężczyzna z dość niestosowną propozycją. Tak właśnie Kaśka poznaje Szymona.

Można wywietrzyć kuchnię z zapachu spalenizny, ale nie sposób wywietrzyć serca z miłości.
Autorka tak jak w poprzedniej części stworzyła bohaterów, którym nic nie można zarzucić.
Kasia jest sympatyczną, energiczną dziewczyną kochającą gotować natomiast Szymon to młody przystojny dziennikarz, który w pracy stara się jak może, żeby jego szefowa była zadowolona, a w domu zmaga się z problemami życiowymi. Jeśli chodzi o to, kto z nich bardziej skradł moje serce, to był to chyba Szymon, ale Kasie też polubiłam.

Książkę czyta się przyjemnie, lekko, a historia tam opisana jest wyjęta z życia, bo nigdy nie wiemy jak może potoczyć się nasze życie. Powieść ta wnosi dużo ciepła i radości.  Dodatkowym plusem przynajmniej dla mnie było miejsce akcji, czyli Kraków, czułam się tak jakbym tam z nimi była. Kraków to taki mój drugi dom więc wszystkie te piękne miejsca, które zostały opisane przez autorkę, znam. Znajdziemy tam też kilka pięknych cytatów, które musiałam zanotować, bo były przepiękne.


Jeśli którejś nocy wrócę do domu bez butów, to dlatego, że za dużo wypiłam, a nie dlatego, że wybiła północ i uciekając z balu, zgubiłam szklany pantofelek.
 ,,Z popiołów" i ,,Z otchłani" to dwie różne historię więc nie musicie czytać ich za kolejnością. Gorąco wam polecam jedną, jak i drugą książkę pani Martyny Senator.

7 komentarzy:

  1. Dobrze, że opisana historia jest tak realistyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna dobrze zapowiadająca się książka :) Chciałabym przeczytać.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mogłaby mi się spodobać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Mamy podobne gusta. Mogłabyś napisać co sądzisz o książce Wszystkie jasne miejsca ? Nie widzę twojej opinii na blogu, a jestem bardzo ciekawa czy warto czytać��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie czytałam jej więc nie jestem w stanie wyrazić swojej opinii. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Miał być uśmiech na końcu
    :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej serii jeszcze nie znam, ale styl autorki przypadł mi do gustu, więc może sięgnę po te książki ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Moc Recenzji , Blogger